اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودهن:

برخی‌ها در کشور هنوز آمریکا را مورد اعتماد می‌دانند/ ملت ایران مقابل استکبار جهانی کوتاه نخواهد آمد

امام جمعه رودهن با بیان اینکه برخی‌ها در کشور هنوز آمریکا را مورد اعتماد می‌دانند، گفت: ملت ایران هیچگاه مقابل استکبار جهانی کوتاه نخواهد آمد.

برخی‌ها در کشور هنوز آمریکا را مورد اعتماد می‌دانند/ ملت ایران مقابل استکبار جهانی کوتاه نخواهد آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدرضا مدیح ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه در روز راهپیمایی جهانی قدس در شهر رودهن، ضمن تقدیر از مردم و مسؤولان این شهر در راستای حضور پررنگ در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: قرآن کریم یک‌هزار و 400 سال پیش نازل شده و وقتی می‌گویند یک معجزه است، واقعیت دارد؛ زیرا انگار اکنون نازل گشته است و در این زمینه تمام مسائل روز دنیا در قرآن آمده که این یک معجزه واقعی از طرف خداوند متعال است.

وی تأکید کرد: کسانی که دشمن خداوند و قرآن هستند را بشناسید، زیرا آنها دشمن خود شما هستند و با یک لبخند، آنها را دوست حساب نکنید.

امام جمعه رودهن بیان کرد: برخی‌ها به دشمنان ما همچون دولت آمریکا که ایران را تروریست می‌شناسند، یک لبخند می‌زند و به اشتباه فکر می‌کنند که آنها دشمن ما نیستند؛ بلکه از دوستان جمهوری اسلامی ایران هستند.

مدیح افزود: افراد زیادی در این مملکت رئیس‌جمهور و وزیر بودند و خود را دوست ولایت‌فقیه و اسلام معرفی می‌کردند، اما اکنون مشاهده می‌کنیم که صبح تا شب با استکبار جهانی هستند و با آنها همکاری می‌کنند.

وی گفت: طبق فرموده قرآن کریم «اگر رضایت الهی در هر کاری نباشد، آن کار به سر انجام نخواهد رسید»، حتی ارتباط با دشمن خدا به صورت مخفیانه نیز به سرانجام نخواهد رسید.

امام جمعه رودهن تصریح کرد: قبله نخست مسلمانان بیت‌المقدس بوده که سپس به حکم الهی به مسجدالحرام انتقال پیدا می‌کند، اکنون در روز جهانی قدس، روز شریف ملت مسلمان در حمایت از مردم فلسطین است؛ بنابراین باید مخالفت با استکبارجهانی را اعلام کرد.

مدیح گفت: اگر به قرآن کریم به خوبی عمل کنیم و دوست و دشمن خود را بشناسیم که نه تنها رژیم صهیونیستی، بلکه استکبار جهانی نابود می‌شود.

وی با شاره به برجام و اتفاقات آن خاطرنشان کرد: از زمان امام خمینی(ره) و بعد از ایشان مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی برابر استکبار جهانی کوتاه نیامده است؛ اما با یک برجام که نافرجام شد، برابر استکبار جهانی کوتاه آمدیم.

امام جمعه رودهن ادامه داد: مقام معظم رهبری به تیم مذاکره‌کننده بارها تذکر دادند، اما تیم مذاکره‌کننده گوش نداد؛ تا آنجایی که چند روز قبل آمریکایی‌ها جسارت را تمام کردند و گفتند که علاوه بر انرژی هسته‌ای و ... حقوق بشر هم باید از ایران گرفته شود.

مدیح از همه مسؤولان خواست به رهنمود‌های مقام معظم رهبری بیشتر توجه کنند و به لطف الهی به زودی شاهد نابودی رژیم غاصب باشیم.

انتهای پیام /67013/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول