اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف و امور خیریه تویسرکان خبر داد

اجرای طرح «30 شب 30 افطاری ساده» در 3 امامزاده تویسرکان

سرپرست اوقاف و امور خیریه تویسرکان از اجرای طرح « 30 شب 30 افطاری ساده» در جوار امامزاده ناصر(ع)، حبقوق نبی(ع) و امامزاده ابراهیم سرابی تویسرکان خبر داد.

اجرای طرح «30 شب 30 افطاری ساده» در 3 امامزاده تویسرکان

حمیدرضا نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از تجلیل از برگزیدگان مرحله شهرستانی سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن کریم همزمان با سالروز ولادت امام حسن(ع) خبر داد و اظهار کرد: 100 فعال قرآنی در بخش خواهران در این دوره از مسابقات در محل دارالقرآن آموزش و پرورش تویسرکان با هم به رقابت پرداختند.

وی از برگزاری مراسم «30 شب 30 افطاری ساده» در آرامگاه حبقوق نبی(ع) خبر داد و گفت: پیرو منویات مقام معظم رهبری و تدابیر نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ حسنه افطاری ساده، آرامگاه حضرت حبقوق نبی(ع) با اجرای این طرح در طول ماه مبارک رمضان میزبان مردم روزه‌دار تویسرکان است.

سرپرست اوقاف و امور خیریه تویسرکان با اشاره به پذیرایی ساده از روزه‌داران به هنگام افطار در جوار آرامگاه حضرت حبقوق نبی(ع)، سخنران این محفل معنوی پرفضیلت را حجت‌الاسلام سیدرضا میرمعینی معرفی کرد.

وی با بیان اینکه طرح «30 شب 30 افطاری ساده» در جوار آستان مقدس امامزاده ناصر(ع) اجرا می‌شود، از بهره‌مندی 300 زائر و مجاروان آستان مقدس امامزاده ناصر(ع) از سفره با برکت «افطاری ساده» در سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

نوروزی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از 3 هزار روزه‌دار تویسرکانی بر ضیافت «30 شب 30 افطاری ساده» در جوار آرامگاه حضرت حبقوق نبی(ع) تویسرکان بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اجرای طرح «30 شب 30 افطاری ساده» در بقعه امامزاده ابراهیم سرابی، از پیش‌بینی حضور 500 نفر مردم روزه‌دار بر سفره افطاری ساده خبر داد.

سرپرست اوقاف و امور خیریه تویسرکان با تاکید بر اینکه همه باید بر ترویج و نهادینه شدن فرهنگ افطاری ساده در جامعه تلاش کنیم افزود: افراد علاقه‌مند می‌توانند در حد توان مالی خود در این طرح خداپسندانه مشارکت داشته باشد.

 انتهای پیام/89010/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول