اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

آینده پروژه سرمایه‌‌گذاری تله‌کابین ارومیه روشن نیست

استاندار آذربایجان غربی گفت: آینده و افق پروژه سرمایه‌گذاری تله‌کابین ارومیه را روشن نمی‌بینیم.

آینده پروژه سرمایه‌‌گذاری تله‌کابین ارومیه روشن نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، قربانعلی سعادت ظهر امروز در چهارمین جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: آینده و افق پروژه سرمایه‌گذاری تله‌کابین ارومیه را روشن نمی‌بینیم.

این مسؤول با بیان اینکه زیرساخت‌های موردنیاز به ویژه اراضی در اختیار مجریان پروژه قرار گرفته است، ولی روند اجرای پروژه کند پیش می‌رود، خاطرنشان کرد: باید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با جدیت اجرایی شدن این پروژه را پیگیری کند و مسؤولیت آن را بپذیرد.

استاندار آذربایجان غربی گفت: برای اجرایی کردن پروژه مجریان آن منابع آب و اخذ مجوزهای مربوطه را خواستار هستند، ولی برای احداث تاسیسات تله‌‌‌کابین نیازی به آب وجود ندارد.

سعادت با اشاره به اینکه چنانچه پروژه تله‌کابین به حاشیه رانده شده، در محوطه نسبت به ساخت‌وساز تجاری توسط مجریان پروژه اقدام شود این برای ما پذیرفتنی نیست، اضافه کرد: به ویژه اینکه در آن حومه افراد زیادی متقاضی اراضی تحت اختیار مجریان تله‌کابین هستند، بنابراین باید برای سرانجام رساندن این پروژه اهتمام جدی داشته باشند.

*لزوم تامین منابع آب موردنیاز پروژه‌های سرمایه‌گذاری در استان

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اظهار به اینکه نباید برای تامین منابع آب برای پروژه‌های سرمایه‌گذاری مختلف استان حساسیت زیادی نشان داد، بیان داشت: استان ما از نظر منابع آب وضعیت مطلوبی در مقایسه با سایر مناطق کشورمان دارد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در استان‌های گرمسیری کشور از عمق یک هزاری متری نسبت به استخراج آب و مصرف آن بعد از صرف هزینه‌های کلان اقدام می‌‌شود، یادآوری کرد: بنابراین باید برای استفاده بهینه و درست منابع آب استان اهتمام کنیم.

سعادت توجه به شعار سال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» را مورد تاکید قرار داد و گفت: بنابراین باید برای عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب به صورت جدی گام برداشته شود و ظرفیت‌های موجود در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/61002/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول