اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد

ثبت‌نام اقساطی پیش‌دبستانی‌ها در خانه‌های فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی قزوین

مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از ثبت‌نام پیش‌دبستانی‌ها در خانه‌های فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی این شهر با شرایط اقساطی خبر داد.

ثبت‌نام اقساطی پیش‌دبستانی‌ها در خانه‌های فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی قزوین

ابوالفضل اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی در خانه‌های فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی از تاریخ پانزدهم خرداد ماه جاری آغاز شده و علاقمندان می‌توانند تا پنجم تیر ماه سال جاری نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به تعدد رشته‌ها و تفاوت در سلایق افراد بیش از 135 رشته هنری، آموزشی، رایانه، علمی و فرهنگی مختص نوجوانان و بزرگسالان و همچنین 40 رشته ویژه کودکان در خانه‌های فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی دایر است که با 15 درصد تخفیف به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین بیان کرد: دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی، زبان فرانسه، شطرنج، رباتیک، ریاضیات، چرتکه برای همه سنین و همچنین کلاس‌هایی در زمینه صنایع دستی مانند خیاطی، سرمه‌دوزی، قالی‌بافی، شمع‌سازی و ساخت جعبه‌های کادویی در خانه‌های فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی برگزار می‌شود.

اکبری اضافه کرد: کارگاه‌های یک روزه آشپزی مختص ایام ماه مبارک رمضان همچون کلاس‌های آموزش پخت زولبیا، بامیه و ژله تزریقی در خانه‌های فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی به علاقمندان آموزش داده می‌شود.

این مسؤول آموزش آشپزی، سفره‌آرایی، کیک و دسر را از دیگر کلاس‌های آموزشی دانست که در خانه‌های فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی برگزار می‌شود.

مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: همچنین کلاس‌های قرآن، نقاشی، شعر، قصه، موسیقی، سفالگری و تئاتر ویژه کودکان دو تا 6 سال در خانه‌های فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی برگزار می‌شود.

اکبری به برخی کلاس‌های آموزشی رایگان در فصل تابستان اشاره و بیان کرد: آموزش روخوانی قرآن ویژه ایام ماه مبارک رمضان در خانه‌های فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی به صورت رایگان است.

وی مطرح کرد: کلاس‌های نقاشی کودکان هفت تا 10 سال روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته ساعت 11 و 30 دقیقه از 30 خرداد ماه جاری در فرهنگسرای محمدیه شروع شده است.

مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین به لزوم آموزش مفید در مقطع پیش‌دبستانی اشاره و عنوان کرد: در کلاس‌های پیش‌دبستانی خانه‌های فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی آموزش‌هایی همچون چرتکه، رباتیک، موسیقی، زبان و غیره داده می‌شود و علاوه بر این کودکان پیش‌دبستانی نیز می‌توانند به صورت اقساطی در این فرهنگسرا ثبت‌نام کنند.

مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اعلام کرد: در ماه مبارک رمضان کتابخانه شهید نواب صفوی قزوین از ساعت 8 صبح تا 23 در اختیار همشهریان قزوینی است.

انتهای پیام/77022/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول