اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سردشت زیدون تأکید کرد

لزوم اندیشیدن تدابیر برای حل مشکل گرد و خاک در خوزستان

امام جمعه سردشت زیدون گفت: یکی از معضلات و مشکلاتی که متاسفانه هنوز برای آن تدبیری اندیشیده نشده است، موضوع ریزگردها و گرد و خاک است که مردم خوزستان را به شدت اذیت و آزار می‌دهد.

لزوم اندیشیدن تدابیر برای حل مشکل گرد و خاک در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام سیدابراهیم قائمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سردشت زیدون، اظهار داشت: تکیه بر تولیدات داخلی و توانمند‌سازی اقتصاد، رفع بیکاری و جلوگیری از قاچاق باید مدنظر مسؤولان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اگر بر توان داخلی و نیروهای جوان کشور تکیه کنیم می‌توانیم در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی؛ اقتصادی در دنیا حرف‌ها برای گفتن داشته باشیم.

خطیب جمعه سردشت زیدون افزود: یکی از معضلات و مشکلاتی که متأسفانه هنوز برای آن تدبیری اندیشیده نشده، موضوع ریزگردها و گرد و خاک است که مردم خوزستان را به شدت اذیت و آزار می‌دهد.

وی با بیان اینکه با کاشت نهال و درخت و استفاده بهینه از آب می‌توان تا حدی جلوی این ریزگردها را گرفت، خاطرنشان کرد: استفاده از کشاورزی مدرن و فرهنگ‌سازی در زمینه کاشت نهال و درخت باید توسط همه اقشار مد نظر گرفته شود.

قائمی ضمن اشاره به مذاکرات اخیر یادآور شد: دشمنی ما با آمریکا با مذاکرات حل نمی‌شود و ملت ایران هرگز این بد عهدی‌ها را فراموش نمی‌کند.

امام جمعه سردشت زیدون با تأکید بر اینکه مسأله هسته‌ای بهانه‌ای است برای دشمن افزود: مسأله تحریم‌ها، مسأله هسته‌ای نیست و این موضوع یک بهانه بیش نیست.

قائمی ضمن اشاره به فرا رسیدن میلاد پر برکت امام حسن مجتبی(ع)خاطرنشان کرد: این امام بزرگ روشنی بخش هستی و الگوی جهان اسلام است.

وی با توجه به جمال و کمال زیبای امام حسن مجتبی(ع) گفت: مردم همیشه دلباخته و شیفته امام حسن(ع) بودند و به فقرا و نیازمندان بسیار کمک می‌کرد.

انتهای پیام/72026/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول