اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهردار زنجان خبر داد

تشکیل کارگروه ویژه بررسی سد معبر در شهرداری زنجان

معاون خدمات شهری شهردار زنجان از تشکیل کارگروه ویژه در شهرداری زنجان برای بررسی موضوع سد معبر خبر داد.

تشکیل کارگروه ویژه بررسی سد معبر در شهرداری زنجان

غلامحسن احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از برپایی ایستگاه‌های صلواتی افطاری توسط شهرداری زنجان خبر داد و اظهار کرد: این ایستگاه‌های صلواتی در سه نقطه از شهر شامل بلوار آزادی، چهار راه سعدی و سبزه‌میدان از روزه‌داران به هنگام افطار پذیرایی ساده‌ای می‌کند.

وی با تاکید بر پیگیری روند اجرایی پروژه‌های عمرانی شهر زنجان در فصل کاری اضافه کرد: عملیات اجرایی پروژه‌هایی مانند پادگان، بازیافت زباله و شهر بازی زنجان در دست پیگیری است.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان با تاکید بر بررسی مرحله‌ای نصب دستگاه‌های بازی پارک ملت(شهر بازی) زنجان توسط کارشناسان استاندارد تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده پیمانکار شهر بازی زنجان در صدد است، چند دستگاه از جمله چرخ فلک و کشتی صبا را تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار داده و زمینه حضور مردم را در این مکان تفریحی فراهم کند.

احمدی با بیان اینکه پارک ملت (شهر بازی) زنجان از سال گذشته برای تجهیز به پیمانکار تحویل داده شده است، ادامه داد: تجهیز و بهره‌برداری از شهر بازی در اسرع وقت در راستای منافع خود سرمایه‌گذار است.

وی از تحویل گرمخانه به شهرداری زنجان خبر داد و ابراز کرد: این مکان در حال حاضر در دست تجهیز و محوطه‌سازی است و بلافاصله بعد از مشخص شدن مسؤول آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان به بریده شدن درختی با عمر چندین ساله(صنعتی) در یکی از خیابان‌های شهر زنجان که عکس آن در فضای مجازی منتشر شده اشاره و تاکید کرد: این درخت بعد از مراجعه کسبه محل و اعلام احتمال سقوط آن در معبر به دلیل پوسیدگی و خطرات ناشی از آن، مورد بررسی کارشناسی و تایید قرار گرفته و در ازای تعهد انجام شده برای کاشت سه درخت به جای آن بریده شده است.

احمدی به موضوع سد معبر و مشکلات ناشی از آن در سطح شهر اشاره و تاکید کرد: ماموران اجرایی شهرداری به صورت مداوم با این مشکل برخورد می‌کنند که گستردگی شهر و بالا بودن حجم تخلفات مانع جدی رفع آن در این شهر است.

وی از تشکیل کارگروهی ویژه در شهرداری زنجان برای بررسی موضوع سد معبر خبر داد و گفت: این کارگروه با حضور ارگان‌های مسؤول در اداره شهر از جمله نمایندگان فرمانداری، نیروی انتظامی، اصناف و شهرداری‌های مناطق با هدف بررسی راه‌کارهای مناسب برخورد با سد معبرهای موجود در سطح شهر تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/73004/ک30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول