اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد

توقیف 297 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از توقیف 297 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در نتیجه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی پلیس از ابتدای ماه جاری خبر داد.

توقیف 297 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اسدآباد

اسماعیل جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از استمرار اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: اجرای این طرح‌ها علاوه بر افزایش ضریب امنیت در شهرستان، رضایتمندی مردم را نیز در بر داشته است.

وی ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان را یکی از دستاوردهای این طرح‎ها برشمرد و ادامه داد: ناامن کردن محلات جرم خیز و پاکسازی نقاط آلوده نیز از دیگر اهداف این طرح بوده که محقق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به بهره‌گیری از توان یگان‌های انتظامی شهرستان برای اجرای این طرح، گفت: در خردادماه سال جاری با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مجموعه انتظامی شهرستان به کشفیات خوبی دست یافتند.

این مسؤول از توقیف 230 دستگاه موتورسیکلت و 67 دستگاه خودروی مزاحم و متخلف در راستای اجرای این طرح خبر داد و تصریح کرد: مأموران پلیس راهور شهرستان نیز طی هفته گذشته پنج دستگاه خودرو با خلافی بالای 10 میلیون ریال را توقیف کرده و به پارکینگ منتقل کردند.

جمشیدی گفت: همچنین تعداد 2 برگ گواهینامه به علت مثبت شدن تست اعتیاد توقیف و دارندگان آنها نیز از ادامه رانندگی منع شدند.

وی در پایان سخنانش ضمن قدردانی از همکاری مطلوب شهروندان با پلیس در راستای اجرای طرح‌های انتظامی، خواستار تعامل بیش از پیش آنها به منظور ایجاد امنیت پایدار در سطح شهرستان شد.

انتهای پیام/3140/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول