اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کرمان خبر داد

دستگیری 23 نفر در پارتی مختلط شبانه در کرمان

دادستان عمومی و انقلاب کرمان با اشاره به پدیده نوظهور و بدهنجار پارتی‌های مختلط در کرمان گفت: اخیرا دستگیری 23 نفر را در این زمینه داشته‌ایم که حرمت ماه مبارک رمضان را نداشته‌اند و شرب خمر داشته‌اند.

دستگیری 23 نفر در پارتی مختلط شبانه در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، دادخدا سالاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با موضوع روزه‌خواری و مجازات‌های آن اظهار داشت: روزه جزو واجبات است و ترک آن به عنوان حرام به شمار می‌رود و روزه‌خواری در ملاءعام نیز جرم محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: روزه‌خواری جزو جرایم مشهود است و نیروی انتظامی می‌تواند وارد عمل شود و با روزه‌خواران برخورد لازم را انجام دهد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان ادامه داد: ارزش‌های دینی و اسلامی باید در ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار گیرد و نیروها در معابر عمومی، مغازه‌ها، خیابان و بازار حضور دارند و اگر افراد هنجارشک و روزه‌خوار را مشاهده کنند برخورد قانونی با آنها صورت می‌گیرد.

سالاری اضافه کرد: 72 دستگاه خودرو طی 24 ساعت به علت ایجاد آلودگی و یا ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم توقیف شده‌اند.

وی افزود: وقتی خودروها به سطح خیابان می‌آیند، دیگر بحث حریم شخصی مطرح نیست و جنبه عمومی دارد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان با تاکید بر اینکه باید حریم خانواده‌ها رعایت شود، ابراز داشت: پدیده نوظهور و بدهنجار پارتی‌های مختلط را در کرمان داریم و اخیرا دستگیری 23 نفر را در این زمینه داشته‌ایم که حرمت ماه مبارک رمضان را نداشته‌اند و شرب خمر داشته‌اند.

این مقام قضایی تصریح کرد: ارتقای امنیت عمومی در دستور کار قرار دارد و با ایجاد مزاحمت برای نوامیس، آلودگی صوتی و برهم زدن نظم عمومی برخورد می‌شود و این طرح ادامه می‌یابد.

سالاری از کاهش جرایم در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این کاهش آمار جرایم به علت آثار معنوی ماه مبارک رمضان است.

وی در پایان خواستار حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از سوی افراد شد و ابراز امیدواری کرد: پرونده‌ای برای افراد به علت حرمت‌شکنی در ماه مبارک رمضان تشکیل نشود.

انتهای پیام/80019/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول