اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

علیپور:از باشگاه ها خواسته شده بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان اهتمام ورزند

رئیس کمیته صیانت از لیگ گفت: از باشگاه ها خواسته شده ضمن برخورداری از سفره کرامت رحمت الهی به حفظ حرمت ماه مبارک بیش از گذشته اهتمام ورزند.

علیپور:از باشگاه ها خواسته شده بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان اهتمام ورزند

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام علیرضا علیپور در گفت وگو با سایت سازمان لیگ در مورد فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به همه مسلمانان و مومنان جهان تبریک می گویم و امیدوارم در این ماه رحمت و غفران الهی که جهنم سوزان دنیای ما را به طور موقت تعطیل کرده، این بهشت را با خودمان همراه داشته باشیم. ماه مبارک رمضان ماه رحمت، بخشش، مهربانی و کرامت است. خداوند اکرم و اکرمین است. خداوند انتهای کرامت است. پیامبر اسلام فرمود در ماه رمضان درهای بهشت باز و درهای جهنم بسته است. 

وی افزود: هر کار خیر در ماه مبارک رمضان چندین مرتبه ثواب دارد.مثلا خواندن یک آیه قرآن ثواب کل قرآن را دارد. یک صدقه چندین برابر پاداش و ثواب در این ماه دارد. باید در ماه مبارک رمضان اول با خودمان، دوم خانواده و سوم با دوستان و جامعه مان مهربان تر باشیم. در ماه مبارک رمضان باید بیش از گذشته به به فکر فقرا باشیم

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان امسال بین دو فصل مسابقات قرار دارد. بازیکنان و مربیان در حال استراحت هستند و تیم ها تمرین ندارند بنابراین بهتر می توانند از فیض ماه مبارک رمضان برخودار شوند. روال فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مثل هر سال این است که حفظ حرمت و تکریم شعائر اسلامی و الهی در این ماه مبارک است. به همین دلیل از باشگاه ها خواسته شده همراه و همگام با روزه داران مومن ضمن برخورداری از سفره کرامت رحمت الهی به حفظ حرمت ماه مباک بیش از گذشته اهتمام ورزند.

علیپور تصریح کرد: تمام هیات های فوتبال استان موظفند که با برنامه ریزی دقیق مراسمی برای ماه مبارک رمضان داشته باشند و مراعات ایام و ساعات ماه رمضان و روزه داران را بکنند. سازمان لیگ نیز روز گذشته ابلاغیه ای به همه باشگاه ها فرستاد . در عین حال چنانچه شخصی اعم از بازیکنان و  مربیان ایرانی و خارجی  عذرشرعی داشته باشد و نتواند روزه بگیرد از تظاهر به روزه خواری باید اجتناب شود. 

رئیس کمیته صیانت از لیگ در پایان گفت: از مسئولان باشگاه بخصوص مسئولان فرهنگی خواسته شده که برنامه های آموزشی و مذهبی داشته باشند.تهیه بسته های فرهنگی برای ماه مبارک رمضان، عیادت و سرکشی به جانبازان، حضور پررنگ تر در امور خیریه و شرکت در مراسم مذهبی و برگزاری نماز جماعت و برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) نیز از دیگر موارد درخواستی از باشگاه ها بوده است.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول