اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حفاظت محیط زیست زنجان خبر داد

دستگیری 2 شکارچی غیرمجاز در استان زنجان

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان از دستگیری دو شکارچی غیرمجاز در استان زنجان خبر داد.

دستگیری 2 شکارچی غیرمجاز در استان زنجان

ظفر افشاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برخورد با شکارچیان غیرمجاز در استان زنجان با جدیت در حال پیگیری است.

وی با اشاره به فصل تخم‌ریزی ماهیان و لانه‌سازی پرندگان تصریح کرد: با توجه به این برهه زمانی هرگونه شکار و یا صید در سطح استان ممنوع است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به دستگیری یک صیاد غیرمجاز در سد تهم عنوان کرد: این صیاد توسط یگان حفاظت استان زنجان دستگیری شده است.

افشاری با بیان اینکه این صیاد با استفاده از چهار قلاب و یک دستگاه کشنده اقدام به شکار ماهیان سد تهم می‌کرده است، افزود: دو قطعه ماهی از این شکارچی کشف شده است

وی با اشاره به اینکه تذکرات لازم به صیادان در زمینه فصل ممنوعیت صید داده شده است، اضافه کرد: با وجود این تذکرات این فرد بر اقدام غیرقانونی خود اصرار داشته است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان در ادامه از یک شکارچی کبک در زنجان خبر داد و عنوان کرد: این شکارچی در شهرستان ایجرود شناسایی و دستگیر شده است.

افشاری با اشاره به اینکه فصل لانه‌سازی و تخم‌گذاری پرندگان است، افزود: این شکارچی بدون ملاحظه موضوع و بدون مجوز اقدام به شکار کبک در شهرستان ایجرود می‌کرده است.

وی با اشاره به اینکه از این شکارچی هفت رشته دام زنده‌گیری صورت گرفته است، ادامه داد: ضبط صوت و کاست حاوی آواز کبک نیز در وسایل این شکارچی پیدا شده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به دستگیری هر دو شکارچی غیرمجاز در استان ادامه داد: متخلفان این حوزه برای سیر مراحل قضایی به مراجع ذی‌ربط معرفی شدند.

افشاری با اشاره به نظارت ماموران یگان حفاظت محیط زیست بر فعالیت شکارچیان و صیادان تاکید کرد: با هرگونه شکار غیرمجاز در استان زنجان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/73009/ک30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول