اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیشابور:

نکات دادستان برای لغو کنسرت‌ها درست بود/ کنسرت شهرام ناظری برگزار می‌شود

فرماندار نیشابور با اشاره به عدم قطعیت زمان برگزاری کنسرت شهرام ناظری تأکید کرد: این زمان قطعی نشده ولی اصل اجرای برنامه بدون مشکل است.

نکات دادستان برای لغو کنسرت‌ها درست بود/ کنسرت شهرام ناظری برگزار می‌شود

غلامحسین مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نیشابور اظهار کرد: دادستان برای لغو کنسرت‌ها روی مواردی تأکید داشتند که درست هم بود.

وی تصریح کرد: هیچ‌کس با برگزاری کنسرت مخالف  نیست و با اصل کنسرت موسیقی در شهرستان هم مخالفت نشده است. مشکل در نحوه اجرا، مدیریت و برنامه‌ریزی است که باید برای تدابیری اتخاذ شود.

مظفری با اشاره به عدم قطعیت زمان برگزاری کنسرت شهرام ناظری تأکید کرد: این زمان قطعی نشده است ولی اصل اجرا بدون مشکل است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فشرده بودن برنامه‌های گروه شهرام ناظری و تغییر زمان برگزاری کنسرت در نیشابور منتظر هستیم زمان جدید به ما اعلام شود و پس از آن مجوز جدید صادر خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور با اشاره به صحبت‌های امام‌جمعه نیشابور در نماز جمعه این هفته گفت: رفراندوم گذاشتن برای برگزاری کنسرت خوب است و اینکه مردم تصمیم بگیرند بسیار مبارک ولی کشور قانون دارد.

مظفری تأکید کرد: هر تصمیمی که در کشور گرفته می‌شود منشأ قانونی دارد و مردم یک عده را انتخاب کرده‌اند و آن‌ها این قوانین را گذاشته‌اند.

فرماندار نیشابور بیان کرد: نباید بر اساس خوشحالی و یا ناراحتی یک عده تصمیم گرفت و صحبت‌های شخصی را وارد ماجرا کرد، ملاک قانون است.

انتهای پیام/3268/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول