اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرزند آیت‌الله گلپایگانی صورت گرفت

آغاز دوره کارآموزی کمک پرستاری در قم

مراسم آغاز کارآموزی فراگیران نخستین دوره آموزشی کمک پرستاری در استان قم با حضور فرزند آیت‌الله گلپایگانی و جمعی از مسؤولان جهاد دانشگاهی کشور و دانشگاه علوم پزشکی استان قم برگزار شد.

آغاز دوره کارآموزی کمک پرستاری در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نخستین دوره آموزشی کمک پرستاری به صورت هماهنگ با کل کشور در قم زیر نظر جهاد دانشگاهی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان قم با حضور آیت‌الله سید جواد گلپایگانی در بیمارستان آیت‌الله گلپایگانی آغاز شد.

در مراسمی که به این مناسبت در سالن کنفرانس بیمارستان آیت‌الله گلپایگانی با حضور جمعی از مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد، عباس اشراقی رئیس بیمارستان آیت‌الله گلپایگانی به تبیین شرح وظایف کمک پرستاران پرداخت و گفت: کمک پرستاران به عنوان همراهان صمیمی پرستار و بیمار محسوب می‌شوند.

محمد کیا مدیرکل دفتر نیازسنجی و پروژه یابی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی نیز که در این مراسم حضور داشت به رویکرد جهاد دانشگاهی در اجرای برنامه‌های آموزشی اشاره و تصریح کرد: در کل کشور 650 هزار نفر در برنامه‌های آموزشی جهاد دانشگاهی شرکت می‌کنند که تلاش شده به آموزش‌های عمومی و تخصصی که در بازار کار کشور مورد نیاز است، بیش از پیش توجه شود.

زهرا حبیبی معاون آموزش جهاد دانشگاهی قم نیز با بیان اینکه تنها مجری برگزاری دوره آموزشی کمک پرستاری در قم جهاد دانشگاهی است، گفت: چهار گروه تئوریک آموزشی، برنامه‌آموزششان به اتمام رسیده و دوره پنجم آن در حال حاضر آغاز به کار کرده است.

محمد ابراهیم فقیه‌زاده رئیس جهاد دانشگاهی قم نیز با بیان اینکه استان قم برای انجام آموزش‌های کاربردی به این دوره اکتفا نمی‌کند، گفت: از سال 88 نخستین دوره کمک بهیاری با مجوز وزارت بهداشت و تأیید دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد که تاکنون بیش از 17 دوره توسط جهاد دانشگاهی واحد استان قم برگزار شده است.

انتهای پیام/78005/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول