اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

علی‌رغم تلاش آمریکایی‌ها برای مبارزه با سرمایه ‌گذاری خارجی صورت گرفت

سرمایه‌گذاری یک شرکت اروپایی در بخش فناوری ایران

با وجود تلاش‌ گروه‌های لابی‌گر آمریکایی جهت انصراف سرمایه‌گذاران بین‌المللی از حضور در ایران، یک شرکت بزرگ اروپایی از سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری ایران خبر داد.

سرمایه‌گذاری یک شرکت اروپایی در بخش فناوری ایران

به گزارش خبرگزاری فارس شرکت سرمایه‌گذاری سوئدی «پامگرنت» در یک بیانیه مطبوعاتی از جذب سرمایه جدید پیش از عرضه عمومی سهام از یک سو و حضور در بازار ایران برای سرمایه‌گذاری و انتقال تجربه در بخش فناوری از سوی دیگر خبر داده است.

پاماگرنت که در سال 2014 تاسیس شده متشکل از 200 سرمایه‌گذار و کارآفرین از کشورهایی چون سوئد، سوئیس، اتریش، و سایر کشورهای این حوزه است که عمدتا بر سرمایه‌گذاری در بخش فناوری در بازار مصرف‌کنندگان تمرکز دارد.

فلورین هلمیک مدیرعامل پامگرنت در بیانیه مطبوعاتی این شرکت گفت: « پامگرنت بر این باور اساسی خود استوار است که سرمایه گذاری خوب از درک مشترک، اعتماد ، همکاری ، انتقال تجربه در کنار تعهد شخصی ما با یک کسب و کار خوب صورت می‌پذیرد.» هلمیک افزود:« درکنار همکاران ایرانی و سرمایه‌گذاران داخلی به حمایت از کارآفرینان ایرانی برای توسعه کسب و کارهایشان و ایجاد اشتغال که نیاز مبرم اقتصاد ایران است ادامه میدهیم.»

تمایل اروپایی‌ها به سرمایه‌گذاری در ایران بعد از رفع تحریم‌ها و به رغم کارشکنی‌ لابی‌های آمریکایی صورت می‌گیرد؛ به خصوص بعد از تاکید و تذکر رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر ایتالیا در بیست و چهارم فروردین ماه امسال که از محسوس نبودن نتایج رفت و آمدها و محصول مذاکرات با ایران انتقاد کردند.

پامگرنت در بیانیه مطبوعاتی خود را شرکتی معرفی کرده که دارای پیشینه‌ی کارآفرینی است و خود را متعهد به انتقال دانش و تجربه مدیریتی به شرکت‌های ایرانی می‌داند. اصلی‌ترین سرمایه‌گذاری پامگرنت در ایران در شرکت سرآوا صورت گرفته و به رغم این سرمایه‌گذاری اکثریت سهام همچنان با سهامداران ایرانی است و پامگرنت سهام اقلیت را در اختیار خواهد داشت. همچنین سهام هیچ یک از شرکت‌هایی که سرآوا در آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده نیز به این شرکت اروپایی منتقل نمی‌شود.

سرآوا یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری ایرانی در زمینه اینترنت و تجارت الکترونیک در کشور است که از طریق انتقال دانش و تجربه مدیریتی و خدمات مشاوره‌ در تراز جهانی سابقه بی‌نظیری در حمایت از کارآفرینان ایرانی در ایجاد مثال‌های موفق ارزش‌آفرینی در ایران و منطقه ، ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول