اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه خوی:

رزمایش الی‌بیت‌المقدس در پادگان امام(ره) خوی برگزار می‌شود

فرمانده سپاه خوی گفت: رزمایش الی بیت المقدس در پادگان امام(ره) خوی برگزار می‌شود.

رزمایش الی‌بیت‌المقدس در پادگان امام(ره) خوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، سرهنگ محمدباقر اعلایی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: سپاه امروز فراتر از مرزهای ایران اسلامی حاضر به ایجاد امنیت در منطقه است.

وی افزود: تمام رزمایش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی براساس تهدیدهای دشمنان طراحی می‌شود و برگزاری رزمایش‌ها تمرینی برای مقابله با انواع تهدیدات دشمنان کشور اسلامی ایران است.

اعلایی ادامه داد: در همین راستا، ظرف مدت دو روز، رزمایش الی‌بیت‌المقدس در پادگان امام(ره) خوی با شرکت چهار گردان رزمی آغاز می‌شود و جمعا 12 گردان نظامی با حضور 4 هزار و 500 نفر بسیجی، روز جمعه در صبحگاه مشترک حاضر می‌شوند.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی اباعبدالله خوی تصریح کرد: دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات و پدافند غیرعامل از جمله برنامه‌های چهار گردان رزمی عملیاتی سپاه خوی است که در این مراسم از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان به همراه مسئولین شهرستانی دعوت به عمل آمده است.

اعلایی با اشاره به اهداف و برنامه‌های این رزمایش، بیان کرد: فراخوان و برگزاری کلاس‌های آموزش تخصصی سلاح، راهپیمایی شبانه، اجرای کمین و ضد کمین، اجرای انواع برنامه‌های فرهنگی در همین راستا و حضور پررنگ همراه با بسیجیان شرکت‌کننده در رزمایش برای اقامه نماز جمعه در مصلی شهرستان از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه خوی افزود: با افزایش انگیزه بین بسیجیان، ایجاد آمادگی برای احتیاط یگان‌های آماده رزم و آزمایش تجهیزات و تسلیحات یگان‌ها از جمله اهداف رزمایش است و در نظر داریم با برگزاری چنین رزمایش‌هایی، دفاع را به صورت بومی انجام دهیم.

شایان ذکر است رزمایش الی‌بیت‌المقدس به مدت دو روز در روزهای 22 و 23 اردیبهشت ماه با حضور بسیجیان شهرستان خوی در پادگان امام(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61001/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول