اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما گیلان خبر داد

هوشمندسازی 80 درصد مدارس سما در گیلان

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما گیلان با بیان اینکه 50 درصد مدارس سما در این استان هوشمندسازی شده است، گفت: هوشنمدسازی مدارس سما به 80 درصد ارتقا می‌یابد.

هوشمندسازی 80 درصد مدارس سما در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رحمت‌علی صابری‌حقایق ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی مسئولان شورای نظارت و هماهنگی سما گیلان و مدیر کل نوسازی مدارس استان با اشاره به تغییر ساختار مدارس سما به سبک معماری ایرانی‌ ـ‌ اسلامی، اظهار کرد: مدارس سما دارای سابقه خوبی در زمینه طراحی است.

وی با بیان اینکه تمایل داریم با مدیر کل نوسازی مدارس گیلان در طراحی نما و فضای داخلی مدارس کنونی سما همکاری کنیم، افزود: برای مدارسی که در آینده در دستور ساخت قرار دارد نیز حاضر به همکاری در طراحی نما و فضای داخلی آنها هستیم.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما گیلان با اشاره به اینکه در موضوع زیرساخت‌ها باید به تجهیز کتابخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و هوشمند سازی مدارس توجه شود، ادامه داد: کیفیت زیر ساخت‌ها و فضای ظاهری و کیفیت کادر آموزش در زمینه آموزش و پرورش مهم است.

این مسئول با تصریح بر اینکه اکنون بیش از 50 درصد کلاس‌های مدارس سما گیلان به تجهیزات هوشمند مجهز هستند، خاطرنشان کرد: بنا داریم در سال تحصیلی آینده هوشمند سازی مدارس سما را به 80 درصد برسانیم.

صابری‌حقایق تقویت ساختار مدارس سما و توجه به محیط زیست و سبک معماری ایرانی‌ ـ‌ اسلامی را مهم خواند و یادآور شد: در طراحی فضای مدارس باید از تجارب مهندسان عمران و معماری اداره کل نوسازی گیلان استفاده کنیم.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان نیز در جلسه مذکور از آمادگی کارشناسان این اداره کل آماده برای همکاری با مجموعه سما استان خبر داد.

علی اوسط‌اکبری‌مقدم، هوشمندسازی مدارس را یکی از اولویت‌های نوسازی مدارس عنوان کرد و یادآور شد: طراحی فضای داخلی و نمای بیرونی مدارس را به صورت خاص و با در نظر گرفتن شرایط سنی دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/84002/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول