اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رسولی‌محلاتی:

خدمت به محرومان موجب رضایت خداوند است

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: خدمت به محرومان جامعه موجب رضایت خداوند است.

خدمت به محرومان موجب رضایت خداوند است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، آیت‌الله سیدهاشم رسولی‌محلاتی پیش از ظهر امروز در افتتاح سه هزار واحد مسکونی مهر گیلان در کلاچای با اشاره به فضیلت ماه شعبان و تبریک میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) اظهار کرد: قیام امام حسین(ع) برای خدا بود و به معنای واقعی توحید الهی را حفظ کرد.

وی با بیان اینکه در زندگی باید تلاش کنیم کار برای خدا باشد، تصریح کرد: خدمت به محرومان جامعه موجب رضایت خداوند می‌شود به ویژه در فعالیت‌های اجتماعی باید خدا را مدنظر داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه عملی که برای خدا باشد ماندنی است، گفت: امام(ره) در کارها بسیار منظم و زیرک بود.

وی دوام و ماندگاری و عظمت امام راحل را به دلیل اخلاص در عمل و توکل به خدا دانست و خاطرنشان کرد: کار برای خدا خستگی ندارد و این درس را از امام حسین(ع) آموختیم و کار برای خدا شیرین و لذت‌بخش است.

به گزارش فارس، سه هزار واحد مسکن مهر گیلان امروز با حضور آیت‌الله سیدهاشم رسولی‌محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد انقلاب اسلامی و علیرضا تابش رئیس این نهاد و محمد اکبرزاده مدیرکل بنیاد مسکن گیلان و جمعی دیگر از مسئولان به صورت متمرکز در کلاچای افتتاح شد.

افتتاح طرح هادی در روستای دیزین لاهیجان، برگزاری جشن صدور یک‌صدوپانزدهمین سند روستایی گیلان به صورت متمرکز در روستای مذکور و رونمایی از تمبر یادبود هشتادو یک‌هزارمین مسکن روستایی گیلان از دیگر برنامه‌های بنیاد مسکن انقلاب است.

انتهای پیام/84001/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول