اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم فوتبال هنرمندان البرز:

مسؤولانی که با رأی مردم به روی کار می‌آیند،‌ دغدغه فرهنگ و ورزش داشته باشند

مدیر تیم فوتبال هنرمندان استان البرز گفت: مسؤولانی که با رأی مردم به روی کار می‌آیند،‌ دغدغه فرهنگ و ورزش داشته باشند.

مسؤولانی که با رأی مردم به روی کار می‌آیند،‌ دغدغه فرهنگ و ورزش داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ صابر روشن عصر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به توسعه امور فرهنگی و ورزشی یکی از مهمترین مواردی است که باید مسؤولان به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند.
وی ادامه داد: لازم است مسؤولانی که با رأی مردم به روی کار می‌آیند، دغدغه فرهنگ و ورزش را نیز داشته باشند و برنامه‌ریزی‌های لازم را نیز در این خصوص انجام دهند.
روشن با بیان اینکه ما در استان البرز فعالان فرهنگی و ورزشی بسیاری را داریم خاطرنشان کرد: حمایت و توجه به این قشر می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر و توسعه فرهنگ و ورزش یاری دهد.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان لازم است تا دغدغه فرهنگ و ورزش داشته باشند خاطرنشان کرد: تیم هنرمندان استان البرز با هدف انجام امور عام‌المنفعه تشکیل شده است و توانسته تاکنون اقدامات بسیار شایسته‌ای را انجام دهد.
مدیر تیم فوتبال هنرمندان استان البرز در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه باید پیوند محکمی را بین فرهنگ و هنر و ورزش ایجاد کنیم، بیان داشت: مردم برای هنرمندان و ورزشکاران اهمیت قائل هستند لذا باید با استفاده از این ظرفیت اثرگذاری بیشتری را داشته باشیم.
روشن ادامه داد: باید برای اطلاع‌رسانی از اقدامات فرهنگی و ورزشی اقدامات مناسب‌تری انجام شود و برای این کار ما به ظرفیت‌های رسانه‌ها نیاز داریم.

به گفته وی، باید زیرساخت‌های اطلاع رسانی ما در بین اصحاب رسانه مستحکم‌تر شده تا بتوانیم با استفاده از این پتانسیل فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی را به درستی در جامعه اطلاع رسانی کنیم.
مدیر تیم فوتبال هنرمندان استان البرز با بیان اینکه تیم هنرمندان درآمدهای خود را برای اقدامات عام‌المنفعه به کارمی‌گیرد افزود: عواید بسیاری از بازی‌ها برای کودکان بیمار و کودکان بیماری‌های هموفیلی جمع‌آوری شده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه سه‌شنبه نیز بازی دوستانه‌ای داریم خاطرنشان کرد:      
امیدواریم با همکاری اهالی رسانه مردم بیشتری برای حضور و دیدن این مسابقه به استادیوم ورزشی انقلاب کرج بیایند تا کمک‌های بیشتری را جمع‌آوری کنیم.

به گفته روشن، مسابقه دوستانه تیم‌های فوتبال هنرمندان ایران و البرز سه‌شنبه هفته جاری، ساعت 19 در باشگاه ورزشی انقلاب کرج در منطقه باغستان این شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2302/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول