اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه نخست دیدار تیم‌های صبای قم و سیاه‌جامگان

برتری صبای قم برابر سیاه‌جامگان با گل به خودی حریف

تیم فوتبال صبای قم نیمه نخست دیدار خانگی از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر سیاه‌جامگان خراسان را به نفع خود تمام کرد.

برتری صبای قم برابر سیاه‌جامگان با گل به خودی حریف

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی روز نخست خود را پشت‌سر گذاشت که عصر امروز در آخرین بازی تیم فوتبال صبای قم در دیدار خانگی برابر میهمان خود تیم سیاه‌جامگان خراسان نتیجه را از آن خود کرد.

علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم در این دیدار میلاد فراهانی، خوزه فیلپپ ماچادو، ابوالفضل ابراهیمی، امیرحسین صادقی، فرید بهزادی‌کریمی، محمد قاضی، محمدامین آرام‌طبع، عبدالکریم اسلامی، فرشید باقری، داود بهادری و اکبر صادقی را در ترکیب اصلی صبا قرار داده است.

فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان نیز برای این بازی محمد ناصری، سیدمیثم حسینی، غلامرضا عنایتی، حمیدرضا علی‌عسگری، علیرضا نقی‌زاده، مهدی جعفرپور، مصطفی احمدی، اولو کورده، سیدحسین کریمی، میلاد نوری و کیل کنویا را برابر صبا به میدان فرستاده است.

در حالی که رضا کرمانشاهی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت، نیمه نخست این بازی با یک بر صفر صبای قم به پایان رسید و دو تیم برای شنیدن نصایح مربیان خود به رختکن رفته‌اند تا بعد از 15 دقیقه استراحت به زمین مسابقه بازگشته و برای نیمه دوم آماد شوند.

در نیمه نخست این دیدار و در دقیقه 39 حمله صبای قم از سمت چپ محوطه جریمه تیم سیاه‌جامگان خراسان با پاس در عمق ابوالفضل ابراهیمی کاپیتان صبا همراه شد و این بازیکن توپ را دقیقا به دهانه دروازه فرستاد و اولو کورده بازیکن خارجی تیم سیاه‌جامگان دروازه خودشان را به اشتباه باز کرد.

در آغاز این بازی شاگردان فرهاد کاظمی در تیم فوتبال سیاه‌جامگان چند بار موقعیت داشتند تا دروازه صبای قم را باز کنند اما غلامرضا عنایتی مهاجم سابق صبا که با پیراهن شماره 10 تیم سیاه‌جامگان بازی می‌کند نتوانست دو موقعیت خوب تیمش را به گل تبدیل کند.

البته در نیمه نخست این دیدار شوت‌های از راه دور اکبر صادقی هافبک بازی‌ساز و شوت‌زن صبای قم نیز بارها دروازه تیم سیاه‌جامگان را تهدید کرد و یکی از این شوت‌ها که به صورت ناگهانی در دقیقه 45 از فاصله 35 متری زده شد به زیر سقف دروازه شاگردان کاظمی برخورد کرد اما گل نشد.

در نیمه نخست بازی حالت متعادل داشت و هر دو تیم صبای قم و سیاه‌جامگان این شانس را داشتند که به گل برسند اما کم دقتی مهاجمین موجب شد صبا و سیاه‌جامگان در گل کردن توپ‌های خود موفق باشند و بدین‌ترتیب نیمه نخست با گل به خود اولو کرده بازیکن 27 ساله که متولد لندن است به نفع صبای قم تمام شد.

انتهای پیام/78002/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول