اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دستگاه ورزش کردستان خبر داد

کوهنورد کردستانی به قله کازبک گرجستان اعزام می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: آران پیرظهیری کوهنورد سنندجی به مدت 10 روز به قله کازبک گرجستان اعزام می‌شود.

کوهنورد کردستانی به قله کازبک گرجستان اعزام می‌شود

حامد جولایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: تیم ملی امید کوهنوردی جمهوری اسلامی ایران از روز 21 اردیبهشت ماه به قله کازبک گرجستان اعزام خواهد شد.

وی افزود: در این صعود 17 کوهنورد در بخش پسران و دختران رده سنی امید حضور دارند و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، این صعود تا روز 30 اردیبهشت ماه طول خواهد کشید.

وی تصریح کرد: آران پیرظهیری، کوهنورد سنندجی در نخستین صعود برون مرزی خود با تأیید کادر فنی، تیم ملی کشورمان را در گرجستان همراهی می‌کند.

به گفته این مسئول، کوهنورد کردستانی، این رشته ورزشی را به صورت حرفه‌ای از سال 88 زیر نظر مربی ملی و صاحب نام خود سید واسع سید موسوی آغاز کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: پیرظهیری از سوی فدراسیون کوهنوردی تاکنون در 9 دوره اردوی تیم ملی امید شرکت کرده است و با توجه به حضور موفق در این اردو توانست نظر کادر فنی را به خود جلب کند و در نهایت در ترکیب اصلی نفرات اعزامی به گرجستان قرار گیرد.

ملی‌پوش پینگ‌پنگ کردستانی در لاگوس به میدان می‌رود

این مسئول در ادامه گفت: میدیا لطف‌الله نسبی، ملی‌پوش پینگ‌پنگ کردستانی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های تور جهانی نیجریه شرکت می‌کند.

مدیرکل دستگاه ورزش کردستان با بیان اینکه مسابقات تور جهانی نیجریه با حضور دو نماینده کشورمان به مدت 5 روز در شهر لاگوس برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: میدیا لطف‌الله نسبی و افشین نوروزی دو ملی‌پوش کشورمان که در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در هنگ‌کنگ شرکت کردند این بار نیز به مدت  5 روز در تور جهانی نیجریه حضور خواهند یافت.

جولایی اظهار کرد: رقابت‌های تور جهانی نیجریه دارای رنکینگ جهانی و 45 هزار دلار جایزه نقدی است که تاکنون 122 بازیکن از 16 کشور جهان برای حضور در این پیکارها ثبت‌نام کرده‌اند.

وی یادآور شد: لطف‌الله نسبی در اواخر فروردین ماه در رقابت‌های پینگ‌پنگ انتخابی المپیک در منطقه آسیا که با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف قاره در هنگ‌کنگ برگزار شد، حضور یافت.

انتهای پیام/79001/آ 30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول