اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

رائول: فلورنتینو باشد یا نباشد، مردم بخواهند بر می‌گردم

اسطوره فوتبال رئال مادرید اسپانیا و کاپیتان محبوب و مردمی پیشین تیم ملی این کشور گفت: روزی مربی رئال مادرید می‌شوم که مردم بخواهند و تصمیم بگیرند.

رائول: فلورنتینو باشد یا نباشد، مردم بخواهند بر می‌گردم

به گزارش خبرگزاری فارس، رائول گونسالس سفیر صلح و دوستی سازمان ملل متحد در اسپانیا، ریاست بخش بین الملل لالیگا، مسئول امور بین الملل MLS و مدیرعامل گروه ورزشی نیویورک آمریکا در جمع خبرنگاران گفت: یک روز به مادرید بر می‌گردم، این را مردم و شما خبرنگاران تعیین می‌کنید، در آن روز دیگر مهم نیست که فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید باشد یا نباشد.

رائول گونسالس درباره نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: امیدوارم یک فینال تمام اسپانیایی را در شهر میلان ایتالیا مشاهده کنیم، اما پیش بینی بازی‌ها بسیار سخت است، برای سیمئونه و زیدان آرزوی موفقیت دارم.

رائول درباره حضور در تیم استعدادیابی رئال مادرید گفت: من حتی اگر بخواهم نمی‌توانم عضو خانواده بزرگ رئال مادرید نباشم، با همکاری روبرتو کارلوس، میشل سالگادو و مورینتس سرگرم استعدادیابی هستیم، آکادمی‌هایی که ما در سراسر جهان تاسیس می‌کنیم ربطی به ثروت و اموال رسمی باشگاه رئال مادرید ندارد و بیشتر این ثروت از محل امور خیریه و برای کمک به مردم کم بضاعت جهان تهیه شده است، تغذیه مناسب کودکان، پرورش استعدادهای جوان و رسیدگی به مشکلات والدین آنها در اولویت کارهای ما قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول