اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در مسابقات کشوری و بین‌المللی صورت گرفت

انصراف تنیس‌بازان قم از حضور در رقابت‌های تور تنیس آسیا

تنیس‌بازان استان قم به دلیل سفر برون‌مرزی و همچنین حضور در مسابقات رنکینگ تنیس پسران کشور از شرکت در رقابت‌های تور تنیس آسیا انصراف دادند.

انصراف تنیس‌بازان قم از حضور در رقابت‌های تور تنیس آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که قرار بود چند تنیسور به نمایندگی از هیأت تنیس استان قم برای چهارمین سال متوالی در مسابقات قهرمانی تور تنیس پسران آسیا به میدان بروند اما این حضور در مرحله نخست مسابقات سال 2016 این جام لغو شد.

این در حالی است که رقابت‌های تور تنیس آسیا ویژه تنیسورهای رده سنی زیر 14 سال به انجام می‌رسد و در آن تنیس‌بازانی از کشورهای مختلف قاره کهن به رقابت می‌پردازند و تنیس‌بازان کشورمان و استان قم نیز از آغاز دهه 1390 همواره در این پیکارها حضور دارند.

قرار بود سه نفر از بین بازیکنان مستعد تنیس قم که در رقابت‌های کشوری این رده سنی درخشیده و حضور موفقی در سال قبل داشتند امسال نماینده قم در پیکارهای تور تنیس آسیا باشند و با درخشش خود بار دیگر برای تنیس قم و کشورمان اعتبار کسب کنند و بعد از درخشش در مسابقات داخلی، پا را فراتر گذاشته و در سطح بین‌المللی و آسیایی نیز توانمندی خود را به نمایش بگذارند اما این اتفاق رخ نداد.

این در شرایطی است که دوره جدید رقابت های تور تنیس آسیا در سال 2016 با عنوان کاپ خلیج فارس از دهه پایانی فروردین ماه با رقابت مدعیان در جدول فرعی یا مقدماتی آغاز شده و طبق برنامه ریزی فدراسیون تنیس رقابت‌های جدول اصلی آن نیز از امروز برگزار می‌شود.

بازی‌های مرحله نخست پیکارهای تور تنیس آسیا در سال 95 به میزبانی هیئت تنیس استان اصفهان برنامه‌ریزی شده و شرکت کنندگان در این مسابقات، تنیسورهای رده سنی زیر 14 سال هستند که در دو بخش دوبل و انفرادی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

طبق برنامه ریزی فدراسیون تنیس، با مشخص شدن نفرات صعود کننده از جدول مقدماتی به جدول نهایی، هفته نخست رقابت‌های تور تنیس زیر 14 سال آسیا جام خلیج فارس از امروز به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود ولی تنیس‌بازان قم به دلیل یک سفر برون‌مرزی و آمادگی برای مسابقات رنکینگ پسران کشور از حضور در این دوره از مسابقات معتبر بین‌المللی منصرف شدند.

در حالی که مسابقات تور تنیس آسیا در مجموعه ورزشی انقلاب و به مدت یک هفته برگزار می‌شود و تنیسورها در هر دو بخش دختران و پسران به مصاف یکدیگر می‌روند، قرار بود سینا یوسف‌زاده، معین طاهری و احسان حامدیان به نمایندگی از قم به میدان بروند.

سینا یوسف‌زاده که به اردوی تیم ملی تنیس پسران نوجوان زیر 16 سال کشورمان دعوت شده هفته آینده همراه با این تیم به اردو و مسابقات برون‌مرزی در کشور تایلند اعزام می‌شود و احسان حامدیان و معین طاهری نیز نمایندگان قم در مسابقات رنکینگ تنیس کشور با عنوان جام آپت هستند و این رقابت‌ها از پانزدهم اردیبهشت ماه در تهران به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب تهران به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/78002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول