اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم و فنون مازندران:

حضرت علی‌(ع) الگوی بشریت در تمام طول تاریخ است

رئیس دانشگاه علوم و فنون مازندران با اشاره به اینکه حضرت علی(ع) الگوی بشریت در تمام طول تاریخ است، گفت: پیروی از الگوی رفتاری حضرت، سعادت دنیا و آخرت را به‌دنبال داشته و سعادت جامعه بشری را رقم می‌زند.

حضرت علی‌(ع) الگوی بشریت در تمام طول تاریخ است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، رئیس دانشگاه علوم و فنون مازندران عصر امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه علوم و فنون مازندران در سالن همایش مهندس صمیمی با تبریک میلاد سراسر نور امام همام حضرت علی (ع) و تبریک روز پدر، اظهار کرد: برگزاری جشن میلاد امام علی (ع) تقدیر از همه خوبی‌ها است، کسی که تمام وجودش جلوه‌ای از انوار الهی است.

عبدالرضا شیخ‌الاسلامی با اشاره به اینکه حضرت علی (ع) الگوی بشریت در تمام طول تاریخ است، افزود: پیروی از الگوی رفتاری حضرت، سعادت دنیا و آخرت را به‌دنبال داشته و سعادت جامعه بشری را رقم می‌زند.

وی با تقدیر از خدمات ارزنده پرسنل و اساتید این دانشگاه، تصریح کرد: بازنشسته شدن به معنی خداحافظی از عزیزان دانشگاه نیست بلکه فرصت استفاده بهینه از تجربیات آنها در بخش‌های مختلف است.

رئیس دانشگاه علوم و فنون مازندران با اشاره به اینکه ارتقای دانشگاه در سایه تعامل و ایجاد جو صمیمی بین کارکنان و مسئولان دانشگاه به‌وجود آمد، خاطرنشان کرد: امروز از کسانی تجلیل می‌شود که نقش ارزنده‌ای در توسعه دانشگاه در طول خدمت خود داشتند.

شیخ‌الاسلامی بیان کرد: امیدواریم همچون گذشته بتوانیم از تجربیات ارزنده اساتید و کارکنان این دانشگاه برای رسیدن به چشم‌انداز توسعه این دانشگاه بهره ببریم.

* باید از قرآن رنگ بگیریم

استاد دانشگاه علوم وفنون مازندران نیز اظهار کرد: حضرت علی (ع) دارای ویژگی‌های خاصی است که او را منحصر به فرد در جهان هستی کرده است.

حجت‌الاسلام سید محمد صالحیان افزود: تولد حضرت علی (ع) در کعبه، داشتن همسر معصوم و تنها کسی که دو فرزند امام معصوم داشت تنها مختص این حضرت است.

استاد دانشگاه علوم وفنون مازندران با اشاره به اینکه باید راه و روش علی (ع) سرلوحه زندگی بشریت قرار گیرد، تصریح کرد: گرچه نمی‌توان همچون علی (ع) بود اما می‌توان در پیشبرد اهداف اسلام و کلام الهی به حضرت کمک کرد.

صالحیان گفت: باید از قرآن رنگ بگیریم زیرا بهترین رنگ، رنگ خدا بوده و حضرت علی (ع) بهترین جلوه الهی است.

به گزارش فارس، در پایان مراسم از 10 پرسنل و اساتید بازنشسته دانشگاه علوم و فنون مازندران تقدیر شد.

انتهای پیام/86009/آ ۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول