اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

تقدیر از دست‌اندرکاران ستاد اجرایی جشنواره «جابر بن حیان»

طی مراسمی با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از دست‌اندرکاران ستاد اجرایی جشنواره «جابر بن حیان» تقدیر به‌عمل آمد.

تقدیر از دست‌اندرکاران ستاد اجرایی جشنواره «جابر بن حیان»

به گزارش خبرنگار فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز طی مراسمی با حضور دیمه‌ور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، کمرئی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌ها استان تهران، و جمعی از مسئولان از دست‌اندرکاران ستاد اجرایی جشنواره «جابر بن حیان» تقدیر به‌عمل آمد.

محمد دیمه‌ور ضمن تبریک ماه رجب و ولادت امیر مؤمنان علی (ع) اظهار داشت: برگزاری مطلوب دوره دوم جشنوراه جابربن حیان که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، نشان از همدلی و تعامل معاونت ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران است.

وی ادامه داد: اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با مدیریت جناب آقای کمرئی و نگاه برنامه محور و هدفمند در مسیر تحقق اهداف نیک‌اندیشانه دولت تدبیر و امید گام بر می‌دارد که با توجه به برگزاری نمایشگاه دستاوردها و عملکرد تخصصی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سال گذشته، این هم‌گرایی و هم‌افزایی در کل استان جاری است.

این مقام مسئول، برگزاری مطلوب جشنواره جابر بن حیان امسال را از اهداف اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برشمرده و از تلاش‌ها و همکاری‌های اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به عنوان ستاد اجرایی جشنواره جابر بن حیان تقدیر کرد.

گفتنی است، در پایان این آئین، با اهدای لوح سپاس از سوی مقام عالی وزارت آموزش و پرورش از زحمات علیرضا کمرئی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جهت برگزاری مطلوب و با شکوه چهارمین جشنواره کشوری جابر بن حیان تقدیر شد.

انتهای پیام/2462/صا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول