اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون کونگ‌فو:

نگاه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، همسو با سیاست فدراسیون کونگ‌فو است

رئیس فدراسیون کونگ‌فو گفت: نگاه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، همسو با سیاست فدراسیون است.

نگاه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، همسو با سیاست فدراسیون کونگ‌فو است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رضا حیدری پیش از ظهر امروز در مجمع سالیانه هیئت کونگ‌فو استان کردستان اظهار کرد: تعامل میان هیئت کونگ‌فو و دستگاه ورزش کردستان یک شاخص خوب است.

وی آمار بیمه ورزشکاران را از جمله معیارهای مهم عنوان کرد و گفت: این آمار در کونگ‌فو کردستان، طی سال 94 ریزش داشته است در حالی که در برخی استان‌ها بیش از 50 درصد رشد داشت.

این مسئول از برنامه ریزی برای واگذاری مراحل بیمه ورزشکاران به خود هیئت‌ها خبر داد و افزود: با 117 فقره شکایت علیه فدراسیون کونگ‌فو در محاکم عمومی و 20 تا 30 فقره در دیوان عدالت اداری روبرو هستیم که البته این پرونده‌ها مربوط به دوران گذشته بوده و فدراسیون باید اکنون پاسخگو باشد.

رئیس فدراسیون کونگ‌فو خاطرنشان کرد: نگاه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، همسو با سیاست فدراسیون است و 22 سبک با فدراسیون تعامل جدی دارند.

وی مشکل اصلی جامعه کونگ‌فو را عدم تحمل همدیگر دانست و افزود: جامعه کونگ‌فو باید با یکدیگر متحد و یکدست باشند و این بسیار مهم است.

در ادامه این جلسه رئیس هیئت کونگ‌فو استان کردستان هم با اشاره به استمرار موفقیت‌های این ورزش در سال قبل، گفت: گسترش آموزش رده‌های مختلف به‌ویژه برای مربیان و داوران و میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در بهار جاری، مهمترین برنامه‌های آینده هیئت است.

فرهاد میمنت‌آبادی با اشاره به پرجمعیت بودن ورزش کونگ‌‌فو در استان کردستان تصریح کرد: با این حال آمار بیمه ورزشکاران ما اندک است و اهتمام جدی برای تغییر این شرایط ضروری خواهد بود.

وی با بیان اینکه آمار بالای بیمه ورزشکاران می‌تواند عاملی برای دریافت امتیازات باشد، گفت: افزایش تعداد باشگاه‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز باید در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/79012/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول