اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت سوارکاری همدان خبر داد

اعزام سوارکاران همدانی به مسابقات پرش با اسب قزوین

رئیس هیئت سوارکاری همدان از اعزام سوارکاران استان به مسابقات پرش با اسب قزوین خبر داد و گفت: سوارکاران پرش با اسب استان هفته آینده به دومین دوره «مسابقات جام عارف قزوینی» در قزوین اعزام می‎شوند.

اعزام سوارکاران همدانی به مسابقات پرش با اسب قزوین

سید‌وحید برقعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره بیان اینکه هیئت سوارکاری استان برنامه اعزام به مسابقات برون‌استانی را همچون سال‌های گذشته در تقویم ورزشی دارد، ‌اظهار کرد: سوارکاران پرش با اسب استان هفته آینده در اولین مسابقه تقویم ورزشی فدراسیون سوارکاری برای رقابت با حریفان به دومین دوره «مسابقات جام عارف قزوینی» در قزوین اعزام خواهند شد.

وی به دیگر اعزام سوارکاران استان به مسابقات برون‌استانی اشاره کرد و گفت: مالکان اسب‌های اصیل ایرانی و تعدادی از اسب‌های استان نیز به منظور حضور در جشنواره و مسابقات زیبایی اسب اصیل عرب به شهر کرمان اعزام می‌شوند.

رئیس هیئت سوارکاری همدان افزود: مسابقات هیئت سوارکاری استان نیز به طور رسمی با برگزاری مسابقات پرش با اسب به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای و «روز هنر و انقلاب اسلامی» در رده‌های اسب و سوار مبتدی، E، رده D نونهالان و D نوجوانان، رده 115 اسب‌های زایچه ایران و C1 بزرگسالان با حضور سوارکاران و علاقمندان برگزار و در پایان برترین‌های این رقابت‌ها معرفی شدند.

وی با بیان اینکه طراحی مسیر این مسابقات را به عهده داشت یادآور شد: عباس محمدی به عنوان دستیار طراح مسیر، محمدرضا شوشتری سرداور رقابت‌ها، فاطمه یزدی و مصطفی اردستانی داوران درجه دو ملی و علیرضا سوادی نیز کلانتر میدان در رقابت‌ها حضور داشتند.

برقعی با اشاره به برترتین‌های رده نونهالان بیان کرد: کیانا احمدی با اسب برند از باشگاه سوارکاری آذرخش بر سکوی نخست رقابت‌های رده نونهالان ایستاد و فرزاد سهیل‌قاسمی با اسب شازده از باشگاه سوارکاری ابن سینا و با اسب متیو از مرکز سوارکاری و پرورش اسب اکباتان جایگاه دوم و سوم را از آن خود کرد.

وی برترین‌های رده D نوجوانان را برشمرد و گفت:  محمد‌رضا قاسمی پس از دو سال غیبت با اسب شای نینگ و با اسب فیوچر از باشگاه سوارکاری چشمه ساران عناوین اول و سوم رده نوجوانان را به دست آورد و محمد‌مهدی شعبانی با اسب کارمن از مرکز سوارکاری و پرورش اسب اکباتان در رده دوم قرار گرفت.

رئیس هیئت سوارکاری همدان ادامه داد: قاسم قاسمی با اسب فیوچر از باشگاه سوارکاری چشمه ساران بر سکوی نخست رده 115 اسب‌های زایچه ایرانی ایستاد، مهدی حمزه‌ای با اسب برند از باشگاه سوارکاری آذرخش و مهدی صمدی با اسب لیدی از باشگاه ابن سینا نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

این مسئول با بیان اینکه به دلیل تغییرات شرایط آب و هوایی و انصراف تعدادی از سوارکاران مسابقات در رده C1 بزرگسالان برگزار نشد، افزود: 22 سوارکار نیز در در رده اسب و سوار مبتدی مطابق مقررات ملی فدراسیون سوارکاری در رده‌بندی قرار گرفتند.

برقعی خاطرنشان کرد: این مسابقات نخستین مسابقات سال جاری بوده و هیئت سوارکاری در طول سال مسابقات متعددی را برگزار خواهد کرد.

وی یادآور شد: یکی از اهداف برگزاری مسابقات شناسایی استعداد‌های استان و پرورش آنها برای حضور موفق در مسابقات مختلف و برون‌استانی است.

انتهای پیام/89039/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول