اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار لاریجان خبر داد

حاکم شدن جو سرد در بخش لاریجان/ ترافیک محور هراز عادی است

بخشدار لاریجان با اعلام حاکم شدن جو آب و هوایی سرد در این بخش کوهستانی، گفت: هم‌اکنون ترافیک در محور مواصلاتی هراز عادی است.

حاکم شدن جو سرد در بخش لاریجان/ ترافیک محور هراز عادی است

سید مهدی حسین‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل، با اشاره به اینکه بعد از تعطیلات نوروزی شاهد جوی سرد در بخش کوهستانی لاریجان هستیم، اظهار کرد: لاریجان از بخش‌های مرتفع، کوهستانی و سرد مازندران است که در روزهای نخست سال جدید شاهد ریزش برف شدید، باران، جاری شدن سیلاب و ریزش کوه بودیم.

بخشدار لاریجان با اشاره به اینکه هم‌اکنون محور مواصلاتی هراز بارانی است، خاطرنشان کرد: اوایل هفته جاری اوج ترافیک در جاده شریانی هراز بودیم که رفته رفته با خروج مسافران و گردشگران نوروزی بر حجم ترددها کاشته شده و شاهد ترافیک روان هستیم.

این مسئول بیان کرد: هم‌اکنون تردد در دو سمت آمل به تهران و بر عکس ادامه دارد و در رفت و آمد خودروها مشکلی وجود ندارد.

حسین‌نژاد با اعلام اینکه در روز گذشته در مبادی خروجی مازندران از طریق جاده شریانی هراز شاهد ترافیک نیمه‌سنگین و سنگین بودیم، ادامه داد: تردد کند خودروها در مناطقی همانند پارک جنگلی و نارنجستان گزارش شده است.

وی با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری، راهداران مستقر در محور مواصلاتی هراز و عوامل امداد و نجات، گفت: رانندگانی که قصد تردد در جاده شریانی هراز را دارند احتیاط کرده و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

انتهای پیام/86012/آ ۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول