اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از بیست و هفتم فروردین‌ماه صورت می‌گیرد

رقابت 5 تنیسور قم در مسابقات 2016 تور تنیس آسیا

پنج تنیسور مستعد و آینده‌دار استان قم از دهه سوم فروردین‌ماه رقابت خود در پیکارهای سال 2016 تور تنیس آسیا آغاز می‌کنند.

رقابت 5 تنیسور قم در مسابقات 2016 تور تنیس آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از تجربه حضور چند تنیسور قم در مسابقات مهم و معتبری همچون تور تنیس آسیا از اوایل دهه 1390 تاکنون، این‌بار پنج استعداد جدید و جویای‌نام دیگر به نمایندگی از قم قرار است در این رویداد بزرگ ورزشی حضور یابند.

این در حالی است که امسال چهارمین سال متوالی حضور تنیس‌بازان مستعد قم در مسابقات قهرمانی تور تنیس پسران آسیا فراهم می‌شود در حالی که این رقابت‌ها ویژه تنیسورهای رده سنی زیر 14 سال به انجام می‌رسد و در آن تنیس‌بازانی از کشورهای مختلف قاره کهن به رقابت می‌پردازند.

با توجه به استعدادیابی بسیار خوبی که هیئت تنیس قم از طریق جذب نخبه‌های این رشته در رده‌های سنی پایه مانند خردسالان، نونهالان و نوجوانان انجام داده، در حال حاضر تنیس قم در تمام رده‌های سنی دارای بازیکنان خوب و آماده است و پنج تن از آنها در تور تنیس آسیا شرکت می‌کنند.

در دوره‌های قبل تنیسورهایی همچون امیرحسین بادی و محمدحسین جلالیان که به نمایندگی از قم در مسابقات شرکت کرده‌اند، با مطرح کردن و نشان دادن استعداد خود در این رشته، مدارج ترقی را طی کرده و به تیم‌های ملی رده‌های سنی بالاتر کشورمان نیز رسیده‌اند.

اکنون نوبت به پنج تن دیگر از بازیکنان مستعد تنیس قم است که در رقابت‌های تور تنیس آسیا درخشیده و هم برای خود و هم برای تنیس قم و کشورمان اعتبار کسب کنند و بعد از درخشش در مسابقات داخلی، پا را فراتر گذاشته و در سطح بین‌المللی و آسیایی نیز توانمندی خود را نشان بدهند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس کشورمان، دوره جدید رقابت‌های تور تنیس آسیا در سال 2016 با عنوان کاپ خلیج‌فارس از دهه پایانی فروردین‌‌ماه دیگر آغاز می‌شود و طبق برنامه‌ریزی این فدراسیون از روز بیست و هفتم فروردین‌ماه رقابت‌های جدول فرعی یا مقدماتی برگزار می‌شود.

بازی‌های هفته نخست پیکارهای تور تنیس آسیا در سال 95 به میزبانی هیئت تنیس استان اصفهان برنامه‌ریزی شده شرکت‌کنندگان در این این پیکارها، تنیسورهای رده سنی زیر 14 سال هستند که در دو بخش دوبل و انفرادی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

طبق برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس، با مشخص شدن نفرات صعود کننده از جدول مقدماتی به جدول نهایی، هفته نخست رقابت‌های تور تنیس زیر 14 سال آسیا جام خلیج‌فارس از روز دوم اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود و تنیس‌بازان قم به همین منظور بیست و پنجم فروردین راهی اصفهان می‌شوند.

این مسابقات در مجموعه ورزشی انقلاب و به مدت یک هفته برگزار خواهد شد، در حالی که تنیسورها در هر دو بخش دختران و پسران به مصاف یکدیگر می‌روند و مهلت ثبت نام اینترنتی مسابقات تا روز دوشنبه نهم فروردین بود.

به نمایندگی از هیئت تنیس استان قم سینا یوسف‌زاده، محمد یوسف‌زاده، معین طاهری، احسان حامدی و سهیل زندی‌فر در مسابقات 2016 تور تنیس زیر 14 سال‌های پسران قهرمانی آسیا به میدان می‌روند، ضمن اینکه مربیگری این تیم بر عهده سیدمقتدا خاتمی است.

انتهای پیام/78002/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول