اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

طی پیام‌های جداگانه‌ای

لاریجانی حادثه تروریستی در لاهور را به رؤسای مجالس ملی و سنای پاکستان تسلیت گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای، جان باختن و مجروح شدن جمع زیادی از مردم بی‌گناه در حادثه انفجار تروریستی در شهر لاهور را به رؤسای مجالس ملی و سنای پاکستان تسلیت گفت.

لاریجانی حادثه تروریستی در لاهور را به رؤسای مجالس ملی و سنای پاکستان تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای،جان باختن و مجروح شدن جمع زیادی از مردم بی‌گناه در حادثه انفجار تروریستی در شهر لاهور را به رؤسای مجالس ملی و سنایی جمهوری اسلامی پاکستان تسلیت گفت. متن پاین دو پیام به شرح زیر است:

جناب آقای ایاز صادق

رئیس محترم مجلس ملی جمهوری اسلامی پاکستان

السلام علیکم و رحمة اللّه و برکاته

جان باختن و مجروح شدن جمع زیادی از مردم بی‌گناه در حادثه انفجار تروریستی در شهر لاهور موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

اینجانب ضمن محکوم کردن این واقعه دردناک، مراتب همدردی و تسلیت خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به جناب عالی، دولت و ملت مسلمان و برادر پاکستان بویژه خانواده‌های داغدار و مصیبت دیده ابراز می دارم.

از خداوند متعال برای جان باختگان رحمت و مغفرت ،برای مجروحان شفای عاجل و برای خانواده‌های مصیبت دیده صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.


عالیجناب؛

حوادث متعدد تروریستی اخیر در نقاط مختلف جهان به روشنی نشان می‌دهد ترویسم و افراط گرایی تهدید مشترک برای جامعه بشری فارغ از هر گونه دین و مذهب، فرهنگ و نژاد می‌باشد.

افراط گرایی در اشکال مختلف بلای خانمان‌سوزی است که موجودیت جامعه انسانی را در هر نقطه از جهان تهدید می‌کند.

مایلم تاکید نمایم جمهوری اسلامی ایران در راستای سیاست اصولی خود جهت تحکیم و تقویت امنیت، آرامش پایدار در منطقه بویژه کشورهای همسایه از هرگونه اقدامی برای مقابله با تروریسم و افراط گرایی حمایت می‌کند.

بار دیگر مراتب همدردی و تسلیت خود را با جناب عالی و نمایندگان مجلس ملی کشورتان ابراز میدارم.

علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی
جمهوری اسلامی ایران

 

جناب آقای رضا ربانی

رئیس محترم مجلس سنای جمهوری اسلامی پاکستان

السلام و علیکم و رحمة اللّه و برکاته

بانهایت تاثر و تاسف از حادثه تروریستی لاهور و جان باختن و مجروح شدن جمع زیادی از مردم بی‌گناه در این اقدام تروریستی مطلع شدم.

اینجانب ضمن محکوم کردن این واقعه تروریستی و غیر انسانی، مراتب همدردی و تسلیت خود را با جناب عالی، نمایندگان مردم، دولت و ملت مسلمان پاکستان ابراز میدارم.


عالیجناب؛

اعتقاد راسخ دارم تلاش‌های کنونی برای ایجاد ناامنی و درگیری مذهبی در جهان اسلام در راستای منافع و امنیت رژیم‌اشغالگر قدس و دشمنان ثبات، امنیت و انسجام امت اسلامی می‌باشد. بی تردید افراط گرایی و تروریسم در هر شکل مغایر با مبانی و اصول دین مبین اسلام و سیره و خط مشی پیامبر بزرگ اسلام است.

مایلم تاکید نمایم جمهوری اسلامی ایران که امنیت و ثبات پاکستان را در راستای امنیت منطقه و جهان اسلام میداند از هر اقدامی برای تحکیم آرامش پایدار در منطقه حمایت می‌نماید و آماده هرگونه همکاری و تعامل سازنده می‌باشد.

علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی
جمهوری اسلامی ایران

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول