اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان:

مردم از سفر به مکان‌های ناشناخته و مسیرهای خلوت پرهیز کنند

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مردم از سفر به مکان‌های ناشناخته و مسیر‌های خلوت پرهیز کرده و هرگونه موارد مشکوک را با پلیس در میان بگذارند.

مردم از سفر به مکان‌های ناشناخته و مسیرهای خلوت پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جعفر کردلو پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان ناجا اظهار داشت: برای افزایش ضریب ایمنی جامعه و همشهریان، ایجاد تسهیلات و پیشگیری از سرقت در اماکن خرید و محل‌های پر تردد حضور پلیس پررنگ‌تر شده است.

وی ادامه داد: گشت‌های پلیس آگاهی نیز برای جلوگیری از کیف‌قاپی و جیب‌بری در نقاط حساس و پر ازدحام شهر به صورت نامحسوس حضور گسترده‌ای خواهند داشت.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان به همشهریان و مسافران نوروزی توصیه کرد: با رعایت مقررات طعم شیرین امنیت را در بهار زیبای طبیعت برای خود به ارمغان آورده و نشاط، سلامتی و آرامش خاطر را به خانواده خود هدیه کنیم.

وی مشارکت با پلیس و دستیابی به آسودگی خاطر طراوت بهار را دلپذیر‌تر خواهد کرد و با رعایت قوانین و مقررات می‌توان امنیت را زینت‌بخش نوروز کرد.

کردلو افزود: برنامه سفر خود را نزد افراد ناشناس و غیر مطمئن بازگو نکنید و قبل از سفر علائم خالی بودن منزل را تا حد امکان از بین برده و از آشنایان مورد اعتماد خود بخواهید که به منزل یا محل کسب‌تان سرکشی کند.

وی ادامه داد: قبل از به‌کارگیری کارگران خدماتی برای نظافت منزل از درست‌کاری و صحت عمل آنان اطمینان حاصل کرده و قبل از تحویل فرش‌ها و قالی‌های خود به شرکت‌های قالی‌شویی از اعتبار و قانونی بودن فعالیت آنان اطمینان حاصل کنید.

کردلو گفت: قبل از رفتن به مسافرت تمام درب‌های ساختمان اعم از در اصلی پشت‌بام حال اطاق‌ها حیاط خلوت و غیره را قفل کنید و از آراستن فرزندان خود به زیورآلات بدون مراقبت‌های لازم خودداری کنید و سفر نوروزی خود را با آگاهی قبلی از وضع جاده و شرایط جوی آغاز کنید.

وی به مسافران نوروزی توصیه کرد: مردم از سفر به مکان‌های ناشناخته و مسیرهای خلوت پرهیز کرده و هرگونه موارد مشکوک را با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/2308/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول