اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جاده تبریز- ارومیه

برخورد نیسان و پژو منجر به مرگ یک نفر شد

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی از مرگ یک نفر بر اثر برخورد نیسان با پژو در جاده تبریز- ارومیه خبر داد.

برخورد نیسان و پژو منجر به مرگ یک نفر شد

حبیب حسینقلی‌زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: امروز سه‌شنبه دهم فروردین در جاده تبریز - ارومیه مابین جزیره اسلامی و پل شهید کلانتری، برخورد نیسان و پژو مرگ یک نفر را به همراه داشت و یک نفر دیگر را راهی بیمارستان کرد.

وی گفت: با اعلام این حادثه در ساعت 7:50 به اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان اسکو، پایگاه اورژانس 115 سرای و خورخور و همچنین پایگاه امداد و نجات سازمان هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و تکنسین‌های اعزامی یک نفر از سرنشین‌های دو خودرو را پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز انتقال دادند و خبر از مرگ مرد 45 ساله دادند که به علت شدت حادثه در دم فوت کرده بود.

حسینقلی‌زاده گفت: در تماس با اپراتوری اورژانس 115 ضمن حفظ خونسردی باید آدرس دقیق محل حادثه اعلام کرد تا نیروهای امدادی در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شوند.

انتهای پیام/60002/ت10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول