اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی قزوین عنوان کرد

انجام بیش از یک‌ هزار مأموریت پزشکی طی ایام نوروز در قزوین

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: از 26 اسفند‌ماه سال 94 تا به امروز یک هزار و 629 مأموریت پزشکی از سوی نیروهای این مرکز صورت گرفته است.

انجام بیش از یک‌ هزار مأموریت پزشکی طی ایام نوروز در قزوین

پیمان نامدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به گزارش عملکرد و مأموریت‌های انجام شده از اواخر اسفندماه سال 94 تا به امروز اظهار کرد: نیروهای اورژانس همچون سایر دستگاه‌های امدادی در ایام نوروز به ارائه خدمات و امدادرسانی گردشگران و مسافران نوروزی می‌پردازند.

وی به تعداد مأموریت‌های صورت گرفته در ایام نوروز پرداخت و افزود: از 26 اسفندماه سال گذشته تا به امروز یک هزار و 629 مأموریت از سوی نیروهای مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی صورت گرفته که از این تعداد 811 مورد مأموریت شهری، 378 مورد جاده‌ای، 6 مورد بین مرکز و 434 مورد مربوط به بخش سلامت است.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: از مجموع مأموریت‌های انجام شده در این زمینه، 186 مأموریت مربوط به بخش قلبی با 133 مأموریت شهری، 47 مورد جاده‌ای و 6 مورد سلامت است.

نامدار اضافه کرد: همچنین در ایام نوروز مأموریت‌های وابسته به سکته مغزی و تنفسی انجام شده که مجموع هر کدام از این مأموریت‌ها به ترتیب برابر 18 و 44 مأموریت است.

وی خاطرنشان کرد: انجام مأموریت سقوط و سوختگی بخش دیگری از مأموریت‌های صورت گرفته در ایام نوروز است که مجموع مأموریت سقوط 50 مورد و سوختگی 24 مورد را به خود اختصاص می‌دهد.

نامدار تعداد مأموریت‌های انجام شده در بخش مسمومیت و غیره را به ترتیب 47 و 966 مورد عنوان و بیان کرد: از مأموریت صورت گرفته مربوط به مسمومیت 39 مورد شامل بخش شهری، 7 مورد جاده‌ای و یک مورد در بخش بین مرکز است.

* انجام یک‌ هزار و 333 مأموریت غیر تصادفی طی ایام نوروز در قزوین

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین همچنین به تعداد مأموریت‌های غیر تصادفی انجام شده در ایام نوروز اشاره کرد و یادآور شد: یک هزار و 333 مأموریت در این راستا صورت گرفته که از این تعداد 713 مورد شهری، 182 مورد جاده‌ای، 5 مورد بین مرکز و 433 مورد در بخش سلامت است.

نامدار عنوان کرد: در مأموریت‌های صورت گرفته غیر تصادفی، در مجموع 415 نفر به بیمارستان اعزام شده که این موارد شامل 328 مورد شهری، 82 مورد جاده‌ای و 5 مورد بین مرکز است.

وی تعداد مجموع مأموریت‌های درمان در محل را 844 مورد برشمرد و تصریح کرد: از این تعداد 323 مورد شهری، 88 مورد جاده‌ای و 433 مورد سلامت است.

* انجام 296 مأموریت تصادفی در قزوین طی ایام نوروز

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین به تعداد مأموریت‌های تصادفی از تاریخ 26 اسفندماه سال 94 تا به امروز اشاره و تصریح کرد: 296 مأموریت صورت گرفته که 196 مورد آن جاده‌ای، 98 مورد شهری، یک مورد بین مرکز و یک مورد نیز در بخش سلامت شامل می‌شود.

نامدار گفت: از مجموع 349 مورد اعزامی به بیمارستان، 89 مورد آن شامل شهری، 259 مورد جاده‌ای و یک مورد بین مرکز است.

وی اضافه کرد: درمان در محل یک صد و یک مورد صورت گرفته که 15 مورد شهری، 85 مورد جاده‌ای و یک مورد سلامت است.

انتهای پیام/77018/ت40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول