اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گزارش تمرین تیم ملی

شاگردان کی‌روش برای شکست عمان هم قسم شدند/ جشن تولد دیه‌گو و تشکیل تونل وحشت در زمین چمن!

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیدار با عمان از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز در زمین چمن مجموعه پژوهشگاه صنعت نفت تهران برگزار شد.

شاگردان کی‌روش برای شکست عمان هم قسم شدند/ جشن تولد دیه‌گو و تشکیل تونل وحشت در زمین چمن!

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران از هفته پایانی مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا از ساعت 19 فردا شب به مصاف تیم ملی عمان خواهد رفت. بر همین اساس ملی‌پوشان فوتبال ایران از ساعت 11 و 30 دقیقه امروز آخرین تمرین خود را به منظور آماده سازی برای برگزاری این دیدار در مجموعه ورزشی پژوهشگاه صنعت نفت تهران برگزار کردند.

* ملی پوشان از ساعت 11 و 25 دقیقه وارد زمین چمن شده و این درحالی بود که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی با گرمکن آبی و جلوتر از همه به تمرین آمد.ضمن اینکه بازیکنانی با پیراهن‌های خاکستری و گلرها با پیراهن‌های سبز و کادر فنی با لباس گرم قرمز تمرین را آغاز کردند.

* مراحل تمرینی امروز از سوی کادر فنی کاملا آماده بود ضمن اینکه تمرین امروز مانند سایر روزها از پشت بام مجاور زمین چمن فیلمبرداری شد.

* امروز 24 بازیکن در تمرین حضور داشتند. رضا قوچان‌نژاد نیز با اضافه شدن به تمرینات به خاطر مصدومیت به کارهای اختصاصی با پزشک تیم ملی مشغول شد. دژاگه نیز که به خاطر سرماخوردگی دو روز پیش غایب بود امروز بدون مشکل تمرین کرد.

* قبل از آغاز تمرین رضا قوچان‌نژاد دقایقی را با داریوش شجاعیان به پاسکاری پرداخت اما با آغاز شدن رسمی تمرین شجاعیان نیز به سایر بازیکنان اضافه شد.

* بازیکنان ابتدا به صورت اختیاری بدن‌های خود را گرم کردند که در گروهی که طارمی، جهانبخش، آزمون، عزت اللهی، رضائیان، کامیابی‌نیا و بیرانوند در آن حضور داشتند یکی از شلوغ‌ترین گروه‌ها بود و بازیکنان مدام بر سر زدن یکدیگر مسابقه می‌گذاشتند! این مسابقه به این شکل بود که اگر بازیکنی توپ را از دست می‌داد سایر بازیکنان تونلی را تشکیل داده و در این تونل او را کتک می‌زنند نکته جالب توجه اینکه بیرانوند بدون در نظر گرفتن شوخی بودن این مسابقه به شدت و خیلی محکم به پشت بازیکنان ضربه می‌زد که این موضوع باعث شده بود که سایرین به او تذکر دهند، علی آرام‌تر ضربه بزن!

* تمرین امروز در یک هوای کاملا بهاری برگزار شد هرچند که شاهد وزش باد بوده با این حال از سوی خبرنگاران و ساکنین مجموعه استقبال خوبی از تمرین به عمل آمد.

* کی روش به همراه دستیارانش جلسه کوتاهی در کانکس مجاور زمین برگزار کرد. پس از آن این گروه وارد زمین شدند و جالب اینکه کی‌روش با گرمکنی از جنس برند کارلوس کی‌روش به زمین مسابقه آمد.

* قبل از آغاز تمرین بازیکنان حلقه اتحاد تشکیل داده و با اعلام کادر فنی مشخص شد که امروز تولد دکتر دیه‌گو بوده و بازیکنان پس از تشویق او به انگلیسی برای وی شعر تولدت مبارک را خواندند و جالب اینکه آنها به نشانه علاقه به دیه‌گو این مربی را به آرامی کتک زده و به نوعی مورد نوازش قرار دادند. ضمن اینکه بازیکنان بعد از آغاز رسمی این تمرین حلقه اتحاد تشکیل داده و برای پیروزی در دیدار فردا آماده شدند.

* بازیکنان ساعت 11 و 35 دقیقه به صورت رسمی کار را به کارهای کششی - نرمشی و استقامتی آغاز کرده و استارت‌های کوتاه و بلند را زیر نظر کادر فنی انجام دادند و پس از آن به دو گروه آبی و زرد تقسیم شده و به صورت ترکیبی به کار با توپ و پاسکاری پرداختند. گلرها نیز از همان ابتدا به صورت اختصاصی زیر نظر دن گاسپار کارهای دروازه‌بانی را آغاز کردند.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول