اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه گیلان خبر داد

ترافیک سنگین در محورهای ورودی و خروجی گیلان

رئیس پلیس راه گیلان از ترافیک سنگین در تمام محورهای ورودی و خروجی این استان خبر داد.

ترافیک سنگین در محورهای ورودی و خروجی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهیار رستگار بعد از ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به اتمام مرحله نخست سفرهای نوروزی اظهار کرد: مرحله دوم سفرهای نوروزی آغاز شده است.

وی به ترافیک سنگین در تمام محورهای ورودی و خروجی گیلان اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش ورود و خروج مسافران شرایط ویژه‌ای بر محورهای مواصلاتی استان حاکم شده است.

فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه ترافیک در محورهای مواصلاتی «رودبار ـ منجیل»، «آستارا ـ اردبیل» و «چابکسر ـ رامسر» سنگین گزارش شده است، تصریح کرد: بارندگی سبب لغزندگی و کندی عبور و مرور در تمام محورهای مواصلاتی استان شده است.

رستگار بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان تأکید کرد و یادآور شد: رانندگان از شتاب‌زدگی و رانندگی عجولانه به‌شدت پرهیز کنند.

وی در ادامه از توقیف یک دستگاه خودروی سواری توسط گروه گشت پلیس راه در گیلان خبر داد و بیان کرد: گروه گشت عملیات پلیس راه حین انجام وظیفه و برخورد با تخلفات در محور «رشت ـ انزلی» یک دستگاه خودروی سواری را به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه متوقف کرده و مدارک آن را بررسی کردند.

رئیس پلیس راه گیلان اضافه کرد: ماموران پلیس راه مدارک راننده خودروی مذکور را از سامانه تخلفات رانندگی راهور ناجا استعلام کردند و مشخص شد با ارتکاب 74 فقره تخلف مبلغ 33 میلیون و 500 هزار ریال جریمه پرداخت نشده دارد.

رستگار با اشاره به اینکه خودروی مذکور برای سیر مراحل قانونی و تسویه‌حساب تخلفات معوقه به پارکینگ منتقل شده است، خاطرنشان کرد: طبق ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی اگر خودرویی دارای جریمه پرداخت نشده بیش از 10 میلیون ریال باشد، توقیف شده و راننده آن برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

* انهدام باند جعل اسناد رسمی در رشت

رئیس پلیس آگاهی گیلان نیز در جلسه مذکور به تشکیل پرونده باند جعل انواع اسناد رسمی و مدارک غیر دولتی توسط فردی در رشت اشاره کرد و گفت: کارآگاهان با استفاده از شگردهای پلیسی توانستند نشانی محل کار متهم را شناسایی کرده و پس از جست‌وجو مقدار بسیاری اسناد مربوط به طلاق و ازدواج، مدارک شناسایی و انواع اسناد دولتی و تعدادی از مهرهای دفاتر اسناد رسمی و سازمان‌های دولتی را کشف و ضبط کنند.

فرهاد فلاح‌کریمی با بیان اینکه متهم به بزه اتهامی خود با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرده است، تصریح کرد: متهمان با تکمیل پرونده و قرار وثیقه روانه زندان شدند.

* دستگیری عاملان درگیری در خیابان شیک رشت

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی گیلان نیز در جلسه انتظامی استان با اشاره به ضرب و شتم دستفروشان بازار، ایجاد رعب و وحشت و عربده‌کشی و فحاشی 9 نفر از اراذل و اوباش در شب چهارشنبه آخر سال در خیابان شیک رشت اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی گیلان با استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش فراری شدند.

رسول صمدی به شناسایی شش نفر دیگر از اراذل و اوباش مذکور اشاره کرد و افزود: تمام متهمان مذکور در یک عملیات ضربتی توسط پلیس دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه اراذل و اوباش دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند، تصریح کرد: توجه و پیگیری جدی به مطالبات مردم مورد تأکید خدمتگزاران آنها در مجموعه پلیس است.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی گیلان بر برخورد قاطع با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی تأکید کرد و یادآور شد: پلیس با هر گونه اخلال در نظم و امنیت عمومی با اقتدار برخورد می‌کند و اجازه جولان به اراذل و اوباش نمی‌دهد.

انتهای پیام/84001/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول