اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عملیات آتش‌نشانی آبیک:

تصادف در اتوبان آبیک 6 کشته و مصدوم بر جای گذاشت

معاون عملیاتی واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبیک گفت: یک دستگاه تریلی پس از انحراف به لاین جنوبی به یک دستگاه پژو پرشیا برخورد می‌کند که متاسفانه در این حادثه سه نفر کشته و سه نفر دیگر به شدت مصدوم شدند.

تصادف در اتوبان آبیک 6 کشته و مصدوم بر جای گذاشت

محمود جلالیان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: ظهر امروز یک مورد گزارش تصادف به واحد آتش‌نشانی شهر آبیک اطلاع داده شد که به محض اطلاع این حادثه مأموران آتش‌نشانی این شهر در محل حاضر شدند.

وی افزود: در این تصادف که در لاین جنوبی اتوبان تهران - قزوین پس از شرکت سیمان نزدیک پل نظرآباد رخ داده بود یک دستگاه تریلی پس از انحراف به لاین جنوبی به یک دستگاه پژو پرشیا برخورد می‌کند.

معاون عملیاتی واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبیک ادامه داد: بر اثر این برخورد سه نفر جان خود را از دست داده و سه نفر دیگر نیز مصدوم می‌شوند که حال دو نفر از مصدومان وخیم بود.

جلالیان خاطرنشان کرد: موضوع تصادف بلافاصله به مأموران آتش‌نشانی و اورژانس شهرستان نظرآباد اعلام می‌شود که تا زمان رسیدن این دو دستگاه، مأموران آتش‌نشانی شهر آبیک نسبت به رهاسازی مصدومان و فوتی‌ها اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

وی مطرح کرد: اقدامات بعدی این سانحه یعنی انتقال مصدومان و فوتی‌ها از سوی مأموران آتش‌نشانی و اورژانس شهرستان نظرآباد صورت گرفت.

معاون عملیاتی واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبیک با اشاره به بارش نزولات جوی و افزایش تردد خودروها طی ایام نوروز در جاده‌ها تأکید کرد: از رانندگان درخواست می‌شود با سرعت مطمئنه و آرامش خاطر در جاده‌ها حرکت کرده و جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

انتهای پیام/77006/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول