اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان خبر داد

عدم دریافت شکایت مردمی از مراکز خدماتی در زنجان طی نوروز

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در دور نخست سفرهای نوروزی شکایت مردمی از مراکز خدماتی از زنجان دریافت نشده است.

عدم دریافت شکایت مردمی از مراکز خدماتی در زنجان طی نوروز

یحیی رحمتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از زنجان اظهار کرد: بازدید از مراکز خدماتی در ایام نوروز در استان زنجان با جدیت تمام در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه دور نخست سفرها از 25 اسفندماه سال 94 تا پنجم اسفندماه سال جاری شکایتی از مراکز خدماتی دریافت نشده است، بیان کرد: شکایات واصله از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و تورها و مراکز پذیرایی عدد صفر را نشان می‌دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان تعداد موارد تشویقی را سه مورد اعلام و اضافه کرد: از این تعداد دو مورد تشویقی برای مراکز اقامتی و یک مورد برای مراکز پذیرایی بوده است.

رحمتی تعداد موارد تذکری را 18 فقره اعلام و خاطرنشان کرد: از این تعداد 11 تذکر به مراکز پذیرایی و شش مرکز اقامتی و یک دفتر خدمات مسافرتی داده شده است.

وی از عدم دریافت اخطار کتبی توسط مراکز خدماتی استان زنجان خبر داد و افزود: هیچ مورد تعطیلی و تعلیق نیز وجود نداشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه در ایام نوروز گنبد سلطانیه بیشترین حجم بازدید را داشته است، تصریح کرد: مرکز رخشتوی‌خانه، مردان نمکی و غار کتله‌خور در جایگاه‌های بعدی بازدیدهای قرار گرفته است.

انتهای پیام/73009/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول