اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید مشاور دبیر کل هلال احمر از پایگاه‌ها و کمپ‌های ایمنی و سلامت استان مرکزی

مشاور دبیر کل جمعیت هلال احمر با سفر به استان مرکزی از پایگاه‌ها و اکیپ‌های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی این استان، بازدید کرد.

بازدید مشاور دبیر کل هلال احمر از پایگاه‌ها و کمپ‌های ایمنی و سلامت استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان مرکزی، در دهمین روز از اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی علی اکبر غیرتی مشاور دبیر کل جمعیت هلال احمر با حضور در پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری و کمپ‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان‌های اراک، تفرش و ساوه از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته قرار گرفت.

در این بازدید محمد محمدی سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی اهم فعالیت‌های این جمعیت را در طرح امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافران نوروزی استان تشریح و آخرین آمار این طرح را تا دهمین روز از اجرای آن ارائه کرد.

مشاور دبیر کل جمعیت هلال احمر در این بازدید با اشاره به تنوع فعالیت‌های ارزنده و خدمات مطلوب جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: فعالیت هلال احمر این استان بسیار مطلوب است و نیروهای این جمعیت برای انجام ارائه خدمات به مسافران نوروزی و عملیات‌های امدادی آماده ارزیابی می‌شوند.

وی در پایان با امضاء میثاق‌نامه به کمپین ملی «نه به تصادفات جاده‌ای» پیوست.

انتهای پیام/87005/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول