اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دستگاه ورزش کردستان خبر داد

حضور مربی کردستانی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشور

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: شهرام الیاسی مربی کردستانی از سوی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور جهت امر مربیگری به اردوی تیم ملی دعوت شد.

حضور مربی کردستانی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد جولایی عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های ورزشی اظهار کرد: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور از روز سه شنبه 10 فروردین ماه آغاز می‌شود.
وی افزود: در این اردو 22 کشتی‌گیر فرنگی‌کار حضور دارند و به مدت 11 روز زیر نظر کادر فنی تیم ملی به تمرینات تکنیکی و تکنیکی می‌پردازند.
این مسئول خاطر نشان کرد: سرمربی کشتی فرنگی نوجوانان کشور جهت تکمیل کادر فنی خود، شهرام الیاسی مربی جوان و مسلط به علم روز ورزش را به این مرحله از اردو دعوت کرد.
وی تصریح کرد: الیاسی خود از قهرمانان کشتی فرنگی در کشور است که بعد از دوران قهرمانی به امر مربیگری در این رشته ورزشی روی آورد و موفق شد راه‌های ترقی را طی کند و به اردوی تیم ملی برسد.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان روزهای دهم تا بیستم فروردین ماه سال جاری برگزار می‌شود.

بوکسور کردستانی به مصاف نماینده کره جنوبی می‌رود
جولایی همچنین اظهار کرد: دانا اسماعیل‌زاده بوکسور کردستانی فردا و در آغاز رقابت‌های بوکس کسب سهمیه المپیک به مصاف ورزشکاری از کشور کره جنوبی می‌رود.
وی افزود: رقابت‌های بوکس کسب سهمیه المپیک چین با حضور 190 مشت‌زن از 30 کشور از امروز در شهر کیانان چین آغاز شده است.
به گفته این مسئول، تیم ملی بوکس ایران در نخستین روز این رقابت‌ها نماینده‌ای ندارد و در روز شنبه 7 فروردین ماه با انجام 2 دیدار مسابقه‌های خود را آغاز می‌کند.
جولایی اظهار کرد: دانا اسماعیل‌زاده بوکسور کردستانی در وزن 60 کیلوگرم به میدان می‌رود و در دور نخست این رقابت‌ها با مشت‌زنی از کشور کره جنوبی مصاف می‌کند.
وی تصریح کرد: تیم ملی بوکس بزرگسالان کشور با هشت ورزشکار در اوزان 52 ، 56 ، 60 ، 64 ، 69 ، 75 و 91 و به اضافه 91 کیلوگرم در رقابت‌های بوکس کسب سهمیه المپیک شرکت می‌کند.
جولایی با بیان اینکه هدایت تیم ملی کشورمان بر عهده علیرضا استکی بوده و همایون امیری نیز به عنوان مربی وی را همراهی می‌کند، گفت: طبق اعلام فدراسیون جهانی بوکس در رقابت‌های قاره‌ای کسب سهمیه المپیک چین در هر وزن سه بوکسور و در مجموع 30 بوکسور جواز حضور در المپیک 2016 ریو را کسب خواهند کرد.
انتهای پیام/79012/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول