اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس استان قم خبر داد

اعزام تنیس‌بازان قم به تور 2016 تنیس آسیا

دبیر هیئت تنیس استان قم از رقابت تنیسورهای قم با حریفان شرکت کننده در مسابقات تور 2016 تنیس پسران آسیا خبر داد.

اعزام تنیس‌بازان قم به تور 2016 تنیس آسیا

سیدمقتدا خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: برای چهارمین سال متوالی است که امسال شرایط حضور استعدادهای تنیس قم در مسابقات مهم و معتبری همچون پیکارهای قهرمانی تور تنیس پسران آسیا فراهم می‌شود و این یک اتفاق مهم و مثبت برای تنیس قم است.

وی ادامه داد: با سرمایه‌گذاری بسیار وسیعی که هیئت تنیس قم  روی نخبه‌های این رشته از رده‌های سنی پایه نظیر خردسالان، نونهالان و نوجوانان انجام داده است، خوشبختانه هم اکنون در تمام رده‌های سنی دارای بازیکنان بسیار خوب و آماده هستیم.

دبیر هیئت تنیس استان قم بیان کرد: بازیکنان بسیار زیادی در این چند سال از بین نخبه‌ها و استعدادهای تنیس قم به سطح اول تنیس ایران، آسیا و حتی جهان مطرح شده‌اند زیرا تنیس‌بازان ما پا را فراتر از میادین داخلی گذاشته و در رقابت‌های مهم بین‌المللی و آسیایی نیز به میدان رفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تنیس‌بازان قم هم در مسابقات تور تنیس آسیا سابقه خوبی دارند و هم در رقابت‌های مهم و معتبر دیگری همچون تنیس قهرمانی غرب آسیا، دیویس کاپ و چند رقابت دیگر حضور یافته‌اند و رقابت با چهره‌های شاخص در سطح جهانی را نیز با حضور در جام بین‌المللی جونیور یا فیوچرز کاپ تجربه کرده‌اند.

خاتمی تصریح کرد: حضور در سطح اول تنیس کشور و آسیا موجب شده تا کلاس و کیفیت تنیس قم بسیار بالا برود و با استقبال بسیار خوبی که شهروندان قمی و خانواده‌های هم‌استانی به این رشته ورزشی دارند، هر سال بازیکنان خوب و نخبه‌ای در تنیس قم تربیت شده، پرورش یافته و به تنیس کشور معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به در پیش بودن رقابت‌های تور تنیس 2016 آسیا، در ادامه بیان کرد: این دوره از مسابقات تور تنیس آسیا با عنوان کاپ خلیج‌فارس از یک ماه دیگر آغاز می‌شود و از هم اکنون برای برگزاری هفته نخست آن توسط فدراسیون تنیس برنامه‌ریزی شده است.

دبیر هیئت تنیس استان قم با بیان اینکه دیدارهای هفته نخست پیکارهای تور تنیس آسیا در سال 95 به میزبانی هیئت تنیس استان اصفهان به انجام می‌رسد، ابراز کرد: همانگونه که علاقمندان به تنیس می‌دانند این پیکارها ویژه رده سنی زیر 14 سال برگزار می‌شود.

وی یاد آور شد: طبق برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس، هفته نخست رقابت‌های تور تنیس زیر 14 سال آسیا جام خلیج‌فارس از روز دوم اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود و تنیس‌بازان قم به همین منظور مشغول تمرین هستند.

خاتمی عنوان کرد: این مسابقات در مجموعه ورزشی انقلاب و به مدت یک هفته برگزار خواهد شد، در حالی که تنیسورها در هر دو بخش دختران و پسران به مصاف یکدیگر می‌روند و مهلت ثبت نام اینترنتی مسابقات تا روز دوشنبه نهم 9 فروردین است  والبته تنیسورهایی که موفق به ثبت نام اینترنتی نشوند امکان ثبت نام آنها در مکان برگزاری مسابقات نیز وجود دارد.

انتهای پیام/78002/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول