اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دماوند خبر داد

اتخاذ تدابیر لازم امنیتی، انتظامی و ترافیکی ایام نوروز در دماوند

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند از اتخاذ تدابیر لازم امنیتی، انتظامی و ترافیکی ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

اتخاذ تدابیر لازم امنیتی، انتظامی و ترافیکی ایام نوروز در دماوند

شاهرخ جهانشاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با اشاره به طرح ساماندهی و ارتقای خدمات سفر در نوروز سال 1395 اظهار کرد: در این خصوص، تمهیدات لازم در زمینه امنیتی، انتظامی و ترافیکی در نشست‌های مختلف اتخاذ شد.

وی به ارتقای سطح امنیتی و انتظامی توسط دستگاه‌های مربوطه در شهرستان دماوند اشاره کرد و افزود: تقویت نیروی انسانی مناسب یکی از موضوع‌هایی است که در این زمینه آن را پیگیری می‌کنیم.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: اجرای طرح پیشگیرانه امنیت و انتظامی برای کنترل اقداماتی که می‌تواند مخل نظم و امنیت جامعه باشد، از دیگر بحث‌های در حال پیگیری برای نوروز سال 95 است.

*مهار اراذل و ‌اوباش و افزایش گشت‌های انتظامی در دماوند/ اسباب‌کشی منازل در نوروز نیازمند مجوز پلیس

جهانشاهی با بیان اینکه اراذل و ‌اوباش شناخته شده شهرستان دماوند به خصوص امشب در چهارشنبه آخر سال توسط نیروی انتظامی مهار می‌شوند، گفت: همچنین برای تقویت امنیت شهرها نیز، گشت‌های موتوری و خودرویی نیروهای امنیتی و انتظامی این شهرستان افزایش پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: در بحث اسباب‌کشی منازل در ایام نوروز محدودیت ایجاد می‌شود تا از سرقت‌های احتمالی جلوگیری شود و کسانی که درصدد اسباب‌کشی منزل خود هستند، باید از نیروی انتظامی مجوز دریافت کنند.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: تأمین امنیت گردشگران خارجی و داخلی، محل‌های اسکان، پارکینگ‌ها، کمپ‌ها و ... از دیگر اقداماتی است که تدابیر لازم اندیشیده شده است.

*تأمین امنیت روانی و غذایی در دماوند/ استقرار ایستگاه‌های راهنمایی و رانندگی در ورودی شهر

جهانشاهی با بیان اینکه تأمین امنیت غذایی در ایام نوروز بسیار حائز اهمیت است، افزود: کنترل‌های لازم توسط گشت‌های اماکن نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان و تعزیرات حکومتی انجام می‌شود و دادستانی نیز آمادگی‌های لازم برای صدور مجوزهای قانونی یا برای برخورد با متخلفان در این زمینه را دارد.

وی ایجاد امنیت روانی در جامعه را بسیار مهم دانست و گفت: در این خصوص، برای تأمین امنیت روانی در شهرستان دماوند اقدامات فرهنگی خوبی پیگیری شده است.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه ایستگاه‌های راهنمایی و رانندگی در ورودی شهر دماوند مستقر می‌شوند، تصریح کرد: راهنمایی مسافران نوروزی، توزیع بروشورهای اطلاع‌رسانی، کنترل ترددها و ارائه خدمات متعدد از برنامه‌های این ایستگاه‌ها خواهد بود.

*به‌کارگیری نیروهای مجرب و موتورسیکلت برای روان‌سازی ترافیک جاده‌های پرتردد

جهانشاهی با اشاره به اینکه در بحث ترافیک نیز نشست‌های مختلفی برگزار شد، بیان کرد: در این نشست‌ها، روان‌سازی جاده‌های منتهی به استان‌های شمالی کشور که از تردد بسیاری برخوردار هستند، مورد تأکید قرار گرفت.

وی جلوگیری از پارک‌های دوبل، توقف پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها و راهداری و نصب علائم راهنمایی و رانندگی را از جمله اقدامات روان‌سازی در بحث ترافیک برشمرد و ادامه داد: بهسازی، لکه‌گیری آسفالت و خط‌کشی جاده‌ها از ماه گذشته به همت شهرداری‌ها انجام و موانع کندی تردد خودروها برطرف شده است.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: در زمینه کاهش ترافیک و گره‌های ترافیکی سعی شده تا از نیروهای مجرب و موتورسیکلت‌ به جای خودروها استفاده شود تا شاهد کمترین مشکلات باشیم.

انتهای پیام/67015/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول