اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پل‌سفید سوادکوه:

مانور موشکی ایران هشداری برای دشمنان بود

امام جمعه پل‌سفید سوادکوه به آزمایش موفق موشکی سپاه اشاره کرد و گفت: مانور موشکی رزمندگان اسلام هشداری برای دشمنان اسلام و ایران بود.

مانور موشکی ایران هشداری برای دشمنان بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام احمد قربانی در خطبه‌های نماز جمعه پل‌سفید سوادکوه با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) و تلاش و فداکاری ایشان برای دفاع از ولایت و با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید، گفت: شهدا پرچم‌های برافراشته اسلام هستند و آنها تنها با انگیزه دینی به شهادت رسیدند تا از دستاوردهای اسلام و انقلاب دفاع کنند. 

وی با بیان اینکه نام و یاد شهدا اثر تربیتی و فرهنگی دارد، افزود: نام، یاد و راه شهدا امنیت ما را تضمین می‌کند.  

امام جمعه پل‌سفید با اشاره به سالروز تغییر تقویم هجری شمسی به شاهنشاهی و مخالفت علما با آن، خاطرنشان کرد: مقاومت علما و مردم یا اقدامات رژیم پهلوی زمینه سقوط رژیم پهلوی را فراهم کرد و علما همواره تکیه‌گاه مناسبی برای مردم بودند.   

قربانی به سالگرد وفات حاج‌ سیداحمد خمینی(ره) یادگار امام راحل اشاره کرد و با بیان اینکه فقدان ایشان برای ملت ایران غم‌انگیز بود، افزود: احترام و همراهی ایشان با پدر بزرگوار باید الگویی برای فرزندان این سرزمین شود.

خطیب جمعه پل سفید سوادکوه به سالگرد وفات آیت‌الله کاشانی اشاره کرد و افزود: ایشان از طرف دوستان و دشمنان مورد جفا قرار گرفتند.

امام جمعه پل‌سفید سوادکوه به آزمایش موفق موشکی سپاه اشاره کرد و گفت: مانور موشکی رزمندگان اسلام هشداری برای دشمنان اسلام و ایران بود.

انتهای پیام/86015/ک30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول