اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال نو

دومین جشنواره تخم‌مرغ رنگی در آمل برگزار شد

دومین جشنواره تخم‌مرغ رنگی در آستانه حلول سال نو با حضور مسئولان، والدین و کودکان عصر امروز در آمل پایان یافت.

دومین جشنواره تخم‌مرغ رنگی در آمل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، دومین جشنواره تخم‌مرغ رنگی در آستانه حلول سال نو با حضور مسئولان، والدین و کودکان در سرای مهر این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره تخم‌مرغ رنگی در آستانه سال نو یکی از اقدامات جالب شهرداری و سازمان پارک‌ها و فضای سبز است، افزود: این جشنواره با اهداف گوناگونی دنبال می‌شود و امسال دومین دوره برگزاری را تجربه کرده است.

اسدالله تورنگ با بیان اینکه استقبال پرشور خانواده‌ها و کودکان در کنار هم باعث ایجاد فضای شاد و مفرح شده است، گفت: باید در زمینه برگزاری جشنواره‌ها از تجربیات گذشته بهترین استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه در شهر آمل 9 سازمان همانند سازمان‌های عمران، فناوری اطلاعات، پارک‌ها و فضای سبز، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، بهسازی و نوسازی و پسماند فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی سازمان پارک‌ها و فضای سبز ایجاد زیباسازی‌ها در شهر و برگزاری برنامه‌های متنوع است.

در این مراسم رئیس سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری آمل اظهار کرد: برگزاری جشنواره تخم‌مرغ رنگی توانسته شور و نشاط مطلوبی در بین خانواده و کودکان ایجاد کند.

محبوبه علیزاده افزود: سال گذشته نخستین دوره این جشنواره با حضور حدود 400 کودک برگزار شد که امسال در دومین دوره جشنواره تخم‌مرغ رنگی حدود 800 نفر در آستانه سال نو از این گردهمایی استقبال کردند.

وی بیان کرد: این جشنواره با حضور کودکان از مهدهای کودک و والدین آنها همراه بود.

انتهای پیام/86012/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول