اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگاه تخصصی زنجیره‌های تولید بخش کشاورزی در اراک برگزار شد

نخستین کارگاه تخصصی زنجیره‌های تولید بخش کشاورزی به همت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی در اراک برگزار شد.

کارگاه تخصصی زنجیره‌های تولید بخش کشاورزی در اراک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، نخستین کارگاه تخصصی زنجیره‌های تولید بخش کشاورزی ظهر امروز به همت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی و با هدف «شناخت بهتر از توان بخش کشاورزی در تشکیل زنجیره‌ها و چالش‌های پیش رو برگزار شد.

این نشست با حضور تولید کنندگان و فعالین در حلقه‌های تأمین کنندگان نهاده تا بازار محصولات کشاورزی، اتاق بازرگانی، سهامداران صندوق، تعاونی‌ها و اتحادیه‌های فعال در بخش خصوصی و مدیران سازمان جهاد کشاورزی، شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی سازمان تعاون روستایی و گروه‌های فعال در پنج گروه دام، طیور، شیلات، زراعت باغبانی برگزار گردید.

در این کارگاه شرکت‌کنندگان گروه‌بندی شده و به اجرای شبیه سازی شده زنجیر‌ه‌ها در قالب یک بازی آموزشی پرداختند، پس از تحلیل بازی، گروه‌ها ضمن آشنا شدن با عوامل تأثیرگذار در بازار به بررسی چالش‌های پیش رو در زنجیره‌ها پرداختند.

در پایان این نشست مقرر شد اجرای زنجیره‌های تولید در پنج زیر بخش دام، طیور، شیلات، محصولات باغی و گیاهان دارویی با هدف فعالیت در قالب زنجیره‌های تولید با محوریت صندوق و همراهی تمامی دستگاه‌ها انجام پذیرد.

انتهای پیام/87013/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول