اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش کردستان:

توسعه همه‌جانبه ورزش کردستان نیازمند کار پژوهشی است

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: توسعه همه‌جانبه ورزش و فرهنگ در این استان نیازمند کارهای علمی و پژوهشی است.

توسعه همه‌جانبه ورزش کردستان نیازمند کار پژوهشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جلسه شورای علمی پژوهشی اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان، امشب با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در این نشست اظهار کرد: شورای پژوهش و فنآوری اداره‌کل به عنوان اتاق فکر ورزش استان عمل خواهد کرد و جایگاه آن به عنوان مرکز راهبردی ورزش کردستان در بخش‌های قهرمانی و همگانی مهم است.

حامد جولایی افزود: با برگزاری جلسات شورای علمی پژوهشی و تلاش مضاعف و کمک اساتید و دانش آموختگان در استان، شاهد توسعه ورزش به صورت علمی و آکادمیک خواهیم بود و برای تحقق این امر، کوشش جهادی سرلوحه تمام فعالیت‌ها قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: توسعه همه جانبه ورزش و فرهنگ در کردستان، نیازمند کارهای علمی و پژوهشی است و انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی مناسب و ارائه طرح‌های پژوهشی متناسب با نیاز استان، شاهد توسعه ورزش باشیم.

جولایی گفت: توجه به مسائل علمی و پژوهشی در زمینه بررسی چالش‌ها و فرصت‌های فراروی ورزش قهرمانی و همگانی، ورزش بانوان و موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش کردستان از اولویت‌های شورای علمی پژوهشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان است.

در پایان این جلسه مصوب شد، استادان دانشگاه، مشکلات پیش روی ورزش و جوانان استان کردستان را بررسی و به صورت یک طرح به فراخوان گذاشته و در پایان بهترین آنها برگزیده خواهد شد.

گفتنی است، شورای علمی پژوهشی با حضور مدیرکل و معاونین اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان و اساتید دانشگاه زیر نظر مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان تشکیل و جلسات آن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/79012/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول