اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

آستانه رفاقت‌ها پس از انتخابات برای توسعه جیرفت و عنبرآباد

با توجه به اعلام همکاری کاندیداها و رقبای انتخابات مجلس دهم با منتخب جدید مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس دهم، وی انگیزه بهتری برای کار و فعالیت پیش رو خواهد داشت.

آستانه رفاقت‌ها پس از انتخابات برای توسعه جیرفت و عنبرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، با وجود جو سیاسی حاکم در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد پس از پایان انتخابات مجلس شورای اسلامی، کاندیداهای مطرح در حوزه شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد هر کدام با ارسال پیام تبریک به نماینده منتخب از هواداران خود و مردم برای شرکت باشکوه در انتخابات تشکر کردند.

این در حالی است که این گونه حرکت‌ها این مشارکت را در کام مردم و متولیان شیرین می‌کند.

آمادگی همکاری نماینده دوره نهم مجلس در جیرفت با منتخب جدید

فرج‌الله عارفی نماینده دوره نهم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در پیام تبریکی به منتخب مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد گفت: از اینکه چهار سال به من فرصت خدمتگزاری در خانه ملت در دوره نهم داده شد، خدا را شاکرم و کارهای بزرگی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، بهداشت و درمان و سایر امورات مردم صورت گرفت.

عارفی تصریح کرد: از حضور باشکوه مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که موجب خرسندی مقام معظم رهبری و همچنین یأس و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی شد، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی آمادگی خود را برای انتقال تجارب و همکاری در راستای تکمیل پروژه‌های عظیم زیرساختی که در این دو شهرستان آغاز شده با منتخب جدید مردم اعلام و از خداوند متعال توفیق روزافزون را برای وی درخواست کرد.

زادسرجیرفتی طلبه بسیجی هم به رقیب تبریک گفت

حجت‌الاسلام زادسرجیرفتی از کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در چندین دوره در حرکتی زیبا انتخاب مردم جیرفت در دوره دهم را به منتخب آن‌ها تبریک گفت.

وی در این پیام آورده است: بنده بنا به احساس دینی که داشتم، نتوانستم به طومار برخی از نخبگان و همشهریان مبنی بر شرکت در انتخابات مجلس دهم نه بگویم.

زادسرجیرفتی بیان کرد: اکنون که نتیجه چنین شده است به رضای الهی رضایت داشته و به منتخب مردم شادباش می‌گویم.

زادسرجیرفتی از همه دست‌اندرکاران انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در جیرفت و عنبرآباد تشکر کرد.

آمادگی یک کاندیدای دیگر برای کمک به نماینده منتخب

یکی دیگر از کاندیداها و نفر دوم انتخابات مجلس دهم هم با تبریک به منتخب مردم گفت: برای لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی وارد عرصه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدم.

ذبیح‌الله اعظمی ضمن تبریک به یحیی کمالی‌پور نماینده منتخب مردم برای وی آرزوی موفقیت کرده و آمادگی خود را برای هرگونه خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کرد.

پیشرفت و توسعه در سایه اتحاد و همدلی

این‌گونه حرکت‌ها در راستای نیل به اهداف مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب است.

ایجاد جوی آرام پس از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی نیاز هر منطقه‌ای است که در آن بتوان به نحوی به کشور و مردم در سایه اتحاد و همدلی خدمت کرد.

شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد دارای ظرفیت‌های بالایی هستند که می‌طلبد با اتحاد و همدلی فرزندان متخصص و متعهد این دیار این ظرفیت‌ها را دنبال کرد تا این مناطق به حق واقعی خود دست یابد.

با توجه به پایان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری حالا وقت آن رسیده تا تمام گروه‌ها و جناح‌ها با تکیه بر سخنان مقام معظم رهبری برای اعتلای بیشتر این نظام تلاش کنند و به مردمی که در هر شرایطی پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند، نشان دهند که جز اتحاد و همدلی نخبگان در سایه ولایت و توکل بر خداوند راهی برای توسعه و پیشرفت نیست.

راهی جدید برای منتخب جدید در حوزه شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد

با توجه به اعلام همکاری کاندیداها و رقبای انتخابات مجلس دهم با منتخب جدید یحیی کمالی‌پور که از نخبگان سیاسی این منطقه است، وی استقبال بهتری برای کار و فعالیت پیش رو خواهد داشت به‌طوری که به دور از حواشی سیاسی و سرگرم شدن به این مسائل می‌تواند، تمام توان خود را در راستای جبران عقب‌ماندگی‌های این مناطق به‌کار گیرد.

حال وقت آن رسیده است تا با توجه به شرایط شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد حس شیرین توسعه در گرو همدلی و همزبانی در زمان‌های پیش‌ رو در کام مردم نشانده شود تا این مشارکت‌ها در صحنه‌های انقلاب همچنان ادامه یابد.

==================

گزارش از: علی سعیدی‌گراغانی

==================

انتهای پیام/80032/چ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول