اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کانون وکلای قزوین:

لایحه جامع وکالت استقلال وکلا را تهدید می‌کند

نایب رئیس کانون وکلای استان قزوین با اشاره به لایحه جامع وکالت که استقلال وکلا را تهدید می‌کند، گفت: این موضوع سبب نگرانی شده که امید است مجلس شورای اسلامی آن را به یک فرصت برای تحقق وکالت عادلانه تبدیل کند.

لایحه جامع وکالت استقلال وکلا را تهدید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین اردکانی در نشست خبری که صبح امروز در محل کانون وکلای دادگستری استان قزوین برگزار شد، با بیان اینکه مراجع قانونی از توان و ظرفیت‌های کانون وکلا برای رفع دعاوی و مشکلات حقوقی خود استفاده نمی‌کنند، اظهار کرد: مراجع قانونی با استفاده از ظرفیت و توان اعضای کانون وکلا می‌توانند به نتایج مطلوبی دست پیدا کرده و مشکلات جامعه را کاهش دهند.

وی با اشاره به اینکه کانون وکلا به صورت رایگان با ارائه خدمات تسخیری، مشاوره‌ای و معاضدتی برای افراد نیازمند و کم‌درآمد تلاش می‌کند، ادامه داد: این نهاد به رسالت مردمی خود تاکنون عمل کرده تا افراد جامعه از داشتن حق وکیل محروم نشوند و در این راستا آنان به حق و حقوق خود برسند.

نایب رئیس کانون وکلای استان قزوین از احداث ساختمان جدید کانون وکلای این استان خبر داد و عنوان کرد: این ساختمان در زمینی به مساحت 880 مترمربع و در حال حاضر با یک‌میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه در دست احداث است که با ساخت آن فضای اداری کانون وکلای استان قزوین تکمیل می‌شود.

اردکانی خواستار تعامل و همکاری مسئولان استانی شد و مطرح کرد: ساختمان جدید کانون وکلای استان قزوین نیازمند 6 میلیارد تومان هزینه برای ساخت و تکمیل آن بوده که امید است با مساعدت مسئولان این مهم به سرانجام برسد.

این مسئول با بیان اینکه 750 نفر عضو کانون وکلای استان قزوین هستند، اضافه کرد: امید است تا پایان سال جاری با پذیرش 50 وکیل جدید مراسم تحلیف آنان صورت گیرد تا خدمات مطلوبی به جامعه ارائه شود.

نایب رئیس کانون وکلای استان قزوین با تأکید بر اینکه این کانون نیازمند تقویت جایگاه است، تصریح کرد: سعی ما بر این بوده تا با برنامه‌ریزی مدون بتوانیم این جایگاه را تقویت کنیم چراکه این مهم نیازمند تعامل گروهی است.

اردکانی با اشاره به لایحه جامع وکالت که استقلال وکلا را تهدید می‌کند، یادآور شد: این موضوع سبب دغدغه و نگرانی شده که امید است مجلس شورای اسلامی آن را به یک فرصت برای تحقق وکالت عادلانه تبدیل کند تا در این زمینه مشکلاتی به وجود نیاید.

وی افزود: حقوق مردم در جامعه از جایگاه بالایی برخوردار است و در این میان می‌طلبد وکلا برای تحقق حقوق مردم جامعه گام‌های ارزنده‌ای برداشته و تلاش کنند.

انتهای پیام/77023/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول