اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر کشور در بازدید از کارگاه دستان پرتوان تأکید کرد

لزوم شکوفایی ظرفیت‌های فردی در سطوح مختلف هوشی

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: یکی از ویژگی‌های کشورهای توسعه‌یافته این است که از ظرفیت‌های فردی در سطوح مختلف هوشی بهره‌مند می‌شوند.

لزوم شکوفایی ظرفیت‌های فردی در سطوح مختلف هوشی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فهیمه فرهمندپور بعدازظهر امروز در بازدید از مؤسسه خیریه دستان پرتوان حضرت رسول اکرم (ص)، اظهار داشت: امروزه دنیا به سمت گسترش فنی نمی‌رود بلکه به سمت عمق بخشیدن آموخته‌های افراد در پیش است.

وی افزود: این کارگاه فرصت خوبی برای کیفی‌سازی آموزه‌های فرزندان است که می‌توانند ‌توانمندی‌های خود را در این مکان شکوفا کنند.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده افزود: سطح دانسته‌های فرزندان را نمی‌توان از آنچه که هستند بالا برد بلکه باید خود افراد ظرفیت‌های خود را بشناسند و این ظرفیت‌ها را شکوفا کنند.

فرهمندپور با بیان اینکه کسانی که ضریب هوشی پایینی دارند از ظرفیت‌های بالایی برخوردارند، تصریح کرد: کشورهایی که ضریب هوشی بالایی دارند لزوما مردمان موفقی ندارند و کشور پیشرفته و توسعه‌یافته نیستند بلکه باید دید در سطوح مختلف هوشی تا چه اندازه توانسته‌اند ظرفیت‌های خود را شکوفا کنند.

وی ادامه داد: فرزندانی که در کارگاه دستان پرتوان مشغول هستند نباید به دلیل معلولیتی که دارند از ظرفیت‌های خود و از حقوق طبیعی خود عقب بمانند.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: اعتماد به نفس به انسان‌ها کمک می‌کند که در هر مکانی که قرار می‌گیرند، بتوانند به خوبی به وظایف خود عمل کنند.

فرهمندپور با بیان اینکه حتی بعضی از خانواده‌ها در راستای شکوفاکردن ظرفیت‌های فرزندان عادی خود نیز کوتاهی می‌کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه از بعضی از ظرفیت‌های خود عقب مانده‌ایم و نتوانسته‌ایم اعتماد به نفس را تولید کنیم که باید این عقب‌ماندگی جبران شود.

انتهای پیام/69034/آ 20/ض1002

با کلیک اینجا هم‌اکنون عضو شبکه «فارس خراسان جنوبی» در تلگرام شوید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول