اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 71739 رأی

یحیی کمالی‌پور نماینده منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد شد

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد گفت: با کسب 71 هزار و 739 رأی یحیی کمالی‌پور نماینده منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی شد.

یحیی کمالی‌پور نماینده منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد شد

احمد امینی‌روش دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: با پایان شمارش آرا و قطعی شدن نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی یحیی کمالی‌پور با کسب 71 هزار و 739 رأی نماینده منتخب مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی شد.

وی بیان کرد: پس از کمالی‌پور، ذبیح‌الله اعظمی با کسب 53 هزار و 856 رأی نفر دوم و فرج‌الله عارفی با کسب 14 هزار و 584 رأی نفر سوم شد.

امینی‌روش ادامه داد: همچنین حجت‌الاسلام علی زادسر با 6 هزار و 376 رأی نفر چهارم، احسان سالاری با کسب 4 هزار و 711 رأی نفر پنجم و راضیه دانشی با کسب یک‌هزار و 150 رأی نفر ششم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شدند.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد تصریح کرد: در این دو حوزه رأی‌گیری در مجموع 155 هزار و 979 رأی از مردم اخذ شده است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات روز گذشته بسیار خوب و چشمگیر بود، خاطرنشان کرد: از تمام امکانات شهرستان استفاده کردیم تا زمینه حضور بیش از پیش مردم را در دو انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم شود که این مهم به لطف خداوند و همت مردم محقق شد.

امینی‌روش ابراز داشت: مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در این انتخابات نشان دادند که این منطقه خواستگاه تمدن بشریت است و با وجود این حضور با شکوه، حماسی و با شور و نشاط حتی یک مورد مشکل خاص وجود نداشت و انتخابات در کمال آرامش و امنیت برگزار شد.

انتهای پیام/2655/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول