اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد خرم‌دره خبر داد

افتتاح نمایشگاه نقاشی در شهرستان خرم‌دره

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌دره از افتتاح نمایشگاه نقاشی در این شهرستان خبر داد.

افتتاح نمایشگاه نقاشی در شهرستان خرم‌دره

حجت‎‌الاسلام قسمت‌علی صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌‎دره در مناسبت‌های مختلف سال برنامه‌های متعددی را اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی این اداره در ایام‌الله دهه‌فجر بیان کرد: برگزاری سه مورد نمایشگاه کتاب در خرم‌دره و برگزاری جشن انقلاب از جمله برنامه‌هایی بود که امسال اجرایی شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره خاطرنشان کرد: همچنین در این ایام محفل انس با قرآن‌کریم، برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب و یادواره شهدا نیز برگزار شد.

صمدی با بیان اینکه از چند روز گذشته نیز نمایشگاه نقاشی در شهرستان خرم‎دره افتتاح شده است، افزود: این نمایشگاه به مدت 10 روز دایر خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه نمایشگاه مذکور تا 13 اسفندماه دایر خواهد بود، تصریح کرد: بازدید عموم از این نمایشگاه آزاد است.

صمدی با اشاره به نمایش 65 اثر از آثار هنرجویان آموزشگاه خانه هنر در این نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه با هدف ترغیب و تشویق رشته نقاشی، کشف و رشد استعدادهای هنرجویان به این رشته دایر شده است.

وی خاطرنشان کرد: نقاشی‌های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه با تکنیک سیاه قلم، رنگ روغن، مدادرنگی، آب رنگ و کلاژ است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره در ادامه از افتتاح نخستین آموزشگاه موسیقی شهرستان خرم‌دره خبر داد و گفت: این نمایشگاه با حضور جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر و مسئولان افتتاح شد.

صمدی بیان کرد: نخستین آموزشگاه موسیقی این شهرستان با هدف ارائه آموزش‌های لازم موسیقی به دوست‌داران و علاقه‌‎مندان به این هنر با عنوان آموزشگاه آزاد موسیقی سارنگ و به مدیریت ایرج داوودبیگی از هنرمندان و دانش‌آموخته موسیقی در دانشگاه عالی موسیقی تهران و عضو هیئت مدیره انجمن موسیقی شهرستان ایجاد شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره ادامه داد: آموزشگاه مذکور در رشته‌های مختلف تار، سه‌تار، سنتور، سلفژ، ویلن موسیقی کودک، دف، تمبکوگیتار و قپوز به علاقه‌مندان آموزش می‌دهد.

انتهای پیام/73005/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول