اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بیش از 45 اثر هنری

نمایشگاه آثار نقاشی 2 هنرمند نوشهری برپا شد

نمایشگاه آثار نقاشی 2 هنرمند نوشهری با بیش از 45 اثر هنری در این شهر برپا شد.

نمایشگاه آثار نقاشی 2 هنرمند نوشهری برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، امشب نمایشگاه آثار نقاشی مریم جلاب و سحر شریفی با بیش از 45 اثر هنری در نوشهر برپا شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر در حاشیه افتتاح این نمایشگاه هنری که در نگارخانه شماره دو مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) نوشهر برپا شد، با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه‌های هنری بهترین فرصت برای کسب تجربه است، گفت: هنرمندان از دانش، تجربه و تخصص بازدیدکنندگان بهره ببرند و با کوله‌باری از تجربه برای خلق آثاری فاخرتر و نمایشگاهی ارزشمند تلاش کنند.

بابک شمس‌ناتری با تأکید بر اینکه باید تلاش شود با اطلاع‌رسانی و دعوت از اهل فن پای صحبت آنان نشسته و با بهره بردن از تفکر و اندیشه خردورزان اقدامات خوبی را تدبیر کرد، اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از 45 اثر هنری به نمایش در آمده‌است که بیشتر رئال هستند و البته در این نمایشگاه آثاری با سبک سورئال، امپرسیون، انتزاعی و... هم دیده می‌شود که قابل تأمل است.

وی تصریح کرد: در آثار با سبک‌های متفاوت، کارهایی که به نمایش گذاشته شد کار با «سیاه قلم»، «آب رنگ»، «مداد رنگی»، «رنگ روغن»، «پاستل روغنی» و...‌ دیده می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر با بیان اینکه تلاش اهالی فرهنگ و هنر نوشهر ستودنی است، بیان کرد: در سالی که گذشت هنرمندان تجسمی نوشهر توانستند اقدامات خوبی داشته‌باشند که نشان از پویایی هنرمندان این رشته‌ها به شکلی مبتکرانه دارد.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه 25 اثر از «مریم جلاب» هنرمند نوشهری و 20 اثر از «سحر شریفی» دیگر همراه و همکار ایشان را شاهد هستیم و امیدواریم شاهد درخشش بیشتر این هنرمندان گرامی در آینده باشیم.

شمس‌ناتری در پایان با اشاره به اینکه، این نمایشگاه تا 30 بهمن ماه دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از آن بازدید کنند، گفت: برنامه‌های فرهنگی سال آینده به صورت کارشناسی تدوین شده‌است و سعی شد تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اهالی فرهنگ و هنر نوشهر دیده شود.

انتهای پیام/86019/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول