اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دستگاه ورزش کردستان:

ورزشکار کردستانی رشته تپانچه بر سکوی سوم رقابت‌های جایزه بزرگ کشور ایستاد

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: سامیه یاسی، بانوی کردستانی رشته تپانچه بر سکوی سوم رقابت‌های تیراندازی جایزه بزرگ کشور ایستاد.

ورزشکار کردستانی رشته تپانچه بر سکوی سوم رقابت‌های جایزه بزرگ کشور ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد جولایی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رقابت‌های جایزه بزرگ تپانچه بادی کشور با شرکت استان‌های سراسر ایران برگزار شد.
وی افزود: در این رقابت‌ها، تیم استان کردستان با یک تیرانداز دختر در بخش تپانچه شرکت کرد و در پایان سامیه یاسی، مدال برنز تپانچه را بر گردن آویخت.

این مسئول تصریح کرد: این تیرانداز کردستانی با امتیاز 170.2 بر سکوی سوم ایستاد و جایزه ده میلیون ریالی را به دست آورد، همچنین بهناز غلامی با امتیاز 194.2 به مقام قهرمانی رسید و سارا میرابی نیز با امتیاز 192٫4 نایب قهرمان شد.

وی یادآور شد: یاسی، هفته گذشته نیز در مسابقات تپانچه بادی قهرمانی کشور موفق به کسب عنوان دوم و مدال نقره برای تیم استان کردستان شده بود.
دعوت آزادکار کردستانی به اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی

مدیرکل دستگاه ورزش کردستان در ادامه گفت: با اعلام کادر فنی تیم ملی کشتی، امیرحسین هراتی ورزشکار کردستانی به اردوی بسترسازی تیم پایه کشتی آزاد کشور فراخوانده شد.

وی افزود: اردوی بسترسازی تیم پایه کشتی آزاد خردسالان و نونهالان کشور از روز 26 بهمن ماه زیر نظر کادر فنی تیم ملی برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه 38 کشتی‌گیر آزادکار منتخب سراسر ایران در اوزان مختلف به این مرحله از اردو دعوت شده‌‌اند، افزود: امیرحسین هراتی، کشتی‌گیر کردستانی در وزن 85 کیلوگرم از سوی مسئول امور فنی رده سنی پایه به اردوی بسترسازی تیم پایه کشتی آزاد کشور دعوت شد.

انتهای پیام/79012/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول